Khamis, 26 Ogos 2010

cinta 3 segi...




saya ada seorang kwan, satu sama tempat kerja..kira kawan baik jugalah...apa2 masalah pasti kita kongsikan bersama, sama ada suka, suka..biasalah kan..tapi masalah yg satu ni byk memeningkan kepala kawan saya tu..simpati juga masalah ini menimpa kwan saya...

tapi sejak akhir-akhir ni, saya dapati kawan saya, ada masalah, nak kata berat, rasanya berat juga..masalah ini melibatkan hati dan perasaan..kira berat la jugak tu...

masalahnya begini..

ada dua orang gadis ( gadis A dan gadis B) jatuh cinta dengan kwan saya ni..alamak dua gadis yg berlainan jatuh cinta tahap maksima kepada kawan saya yg malang ni.. sama-sama tak mahu mengalah..cuba sedaya upaya untuk memenangi hati kawan saya ni..setiap hari mcm2 hal berlaku, dan sekrang ni saling bergaduh di fb la pulak..kerana dok berebut cinta kawan saya ni..masalahnya kawan saya ni tidak mempunyai perasaan apa2 kat gadis A dan B tu...tu yg masalahnya..agak kesian pada mereka ni..

sebagai rakan baik, saya hanya simpati saja, tak tahu nak buat apa..dan adalah juga sikt2 nasihat yg saya boleh berikan..nak bagi lebih2 nanti takut dia kawan saya ni kata saya suka jaga tepi kain orang pulak...tapi kesian tu memang kesian..

kepada kwan2 yg ada pendapat yg bernas tu, bagilah nasihat, boleh saya sampaikan pada kwan saya tu...


entahlah..mcm2 hal..dunia..dunia..

p/s:.....selamat bermesyuarat ..


14 ulasan:

L juz f0r LIYZA berkata...

salam cikgu~
cantik la luv2 kt ats tu~

Amni berkata...

jangan layan cikgu... biarkan je dorang tu.. dah letih tu berenti la tu.. sambil2 doa cepat2 dapat jodoh... terus kawen.. hehe...

makdara TERDIVA berkata...

salam SR..mesti kawan SR tu istimewa orgnye sampai A & B berebut2 nakkan dia..

jadi supaya keadaan tak menjadi lagi tegang, baek kawan SR tu terus jumpa A,B secara 4 mata..slow talk dengan dorang..insyaAllah masalah akan dipermudahkan..

eh ni masalah kawan atau masalah SR yer?? hikhikhik

sekamar rindu berkata...

salam...makdara TERDIVA,


terima kasih atas ulasan ini..

hehehe..masalah kwan..:))

sekamar rindu berkata...

salam.. Amni,

betul...tak layan lagi baik..

sekamar rindu berkata...

L juz f0r LIYZA,


cantik..?? ambik ngn pakcik google saja..tq singgah komen sini..

diana berkata...

saye pun rase baik
kawan awak tu jumpe dua2 pompuan tu
sekali gus menyelesaikan masalah ini..
pastu pesan kat kawan awak
jgn bgi harapan pada sape..

puteri cahaya. berkata...

kelaka pun ada.. jangan dilayan jer kedua2xnya.

sekamar rindu berkata...

salam... puteri cahaya.

memang kelaka....

sekamar rindu berkata...

salam... diana,


jumpa ke dua2 ya..nanti saya bagitahu kawan saya tu..

Tanpa Nama berkata...

cadangan Diana dan mak Dara, sangat baik...eloklah jumpa..

L juz f0r LIYZA berkata...

heee..pakcik google 2 byk collection kn~sy follow ckgu oke...

L juz f0r LIYZA berkata...

yezza!!uncle google mmg best~sy follow cekgu oke..

mendatak hijau berkata...

waaa....masalah agak berat
ape kate si kwn tu tipu sunat...erkk,utk menyelamatkan keadaan okehh..

"i dah nak bertunang dgn gadis pilihan mak i.."

ok tak???kalu xjalan jugak...

"erkk..i xde komitment nak berkasih syg ngan bukan muhrim.."

kalu x jalan gakkkk....

DIAM LAGI BAGUS....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy