Ahad, 15 Ogos 2010

Isteri dibunuh suami ketika sahur.............



TELUK INTAN – Keheningan hari keempat Ramadan sebuah keluarga di Taman Mawar, Langkap di sini semalam tiba-tiba bertukar menjadi tragedi sekali gus menjadikan dua adik-beradik perempuan yatim piatu.

Bapa mereka, Mohd. Natri Sharuddin, 39, tiba-tiba mengamuk sebelum menetak mati ibu mereka, Khairul Bariah Mohd. Ariffin, 36, dengan parang.

Kejadian menggemparkan penduduk taman itu berlaku seawal pukul pukul 5 pagi apabila Mohd. Natri tiba-tiba menjerit meminta Khairul Bariah bangun bersahur sambil menendang pintu serta dinding rumah teres dua tingkat yang disewa mereka.

“Bangun sahur, bangun sahur.’’ Itulah jeritan Mohd. Natri sebagaimana diceritakan oleh Nazuwa, 10, yang terkejut dengan jeritan bapanya itu yang memecah hening pagi.


sumber: kosmo online


13 ulasan:

Faarihin berkata...

dasyatnya..
macam2 berlaku dalam ramadan tahun ni kan..

sekamar rindu berkata...

Faarihin,


tengok awan yg hitam pekat tu pun dah gerun....

puteri cahaya. berkata...

meremang puteri bace.. kejam nye. bile akal n iman hilang jadi lah begitu.

sugar2 kapas strawberry berkata...

masya Allah..

knp ngn laki dia?

emieysandra berkata...

kejamnyer..

cik fara berkata...

Ya Allah ..
kenapa la tergamak seoarang suami sanggup berbuat demikian kepada isterinya..

nur 'afifah :) berkata...

astgfirullhalazim.. :'(

sekamar rindu berkata...

salam...Faarihin,


suaminya mengalami gangguan emosi yg teruk...

sangat targis di bulan mulia ini..

sekamar rindu berkata...

salam.. puteri cahaya,

sangat kejam......

sekamar rindu berkata...

salam.. sugar2 kapas strawberry,

menurut laporan, suami dia ada gangguan mental, dan telah ditembak mati oleh polis.

sekamar rindu berkata...

salam..emieysandra ,

sungguh menyayat hati..

sekamar rindu berkata...

salam... cik fara,


entahlah susah nak nyatakan apa yg berlaku sebenarnya.,.

sekamar rindu berkata...

salamm.. nur 'afifah :),


hal2 yg tak sepatutnya berlaku...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy