Rabu, 18 Ogos 2010

janganlah main mercun........( terkejut ....!! betul la bunyi mercun nihh)

jangan sampai jadi mcm ni


mercun yang bahaya


sedang aku dok santai..releks..tiba-tiba aku dikejutkan dengan bunyi dentuman yang kuat, bunyi mercun....ishhh...terkejut betul..janganlah main mercun, mengganggu betul la budak2 nih....nasib baik la saya tak de sakit jantung....ishhh..kalau ada dah rebah akibat terkejut!!!

kepada ibu bapa tu...tolong2 lah pesan kat anak-anak, jangan lah asik dok main mercun.....mercun tu kan bahaya...kan tak pasal2 putusa jari, buta mata, kalau terkena mata...bila dah kena dah tak guna lagi nak menyesal...


p/s......hehe..terkejut betul tadi..

12 ulasan:

puteri cahaya. berkata...

ha, same la ngan puteri!..ish3x.. dak2x tu dah memang suke wat sume org t'kejut.. mmg la kelaka, tapi.. geram! kan sekamar rindu.. kami satu rumah betul2x marah kalau der dak2x tu dok baling mercun kasi org t'kejut.. tapi, xleh wat ape..hish.. :)

ayaa alyy berkata...

ayaa x sukaa mercun tp suka bunga apii :D

naz berkata...

kena ada cara yang betul semua akan selamat cewaahhh haha

yoro okino berkata...

besh woo men..
hahaha

Faarihin berkata...

dah lama tak main mercun.. hehehe..

abu muaz berkata...

macam mana mercun tu dibawa masuk ya?

sekamar rindu berkata...

salam.. abu muaz,

tak tahulah mcm mana leh masuk

sekamar rindu berkata...

salam.. Faarihin,

hehehe.masa kecik2 dulu ada main la ni.....

sekamar rindu berkata...

salam.. yoro okino,

best memang best..tapi bahaya..

sekamar rindu berkata...

salam...naz,

hehehhe..selamat ok..kalau x..tak raya la gayanya...hehe

sekamar rindu berkata...

salam..yaa alyy,

bunga api ok..hehe

sekamar rindu berkata...

salam.. puteri cahaya,

time nak tido bunyi lak mercun..mesti geram..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy