Isnin, 16 Ogos 2010

Misteri payu dara budak empat bulan

SEORANG bayi berumur 13 bulan (kanan) yang didapati mempunyai pertumbuhan payu dara awal sedang bermain dekat ibunya di rumah mereka di Beijing pada minggu lalu.


Kerana mungkin ibu bayi perempuan ( 13 bulan) ini tersalah memberi susu tepung, keluaran Syarikat Synuta menjadi penyebab tiga bayi perempuan antara lima bulan hingga 13 bulan mempunyai pertumbuhan payu dara awal seperti orang dewasa..

Kisah ini berlaku di Beijing, China..minta-mintalah kes seperti ini tidak berlaku di Malaysia, kesian kat baby kalau berlaku hal mcm ini...





16 ulasan:

makdara TERDIVA berkata...

ermmm..macam2..mintak2 kat malaysia tak terjadi mcm ni..

salam SR

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

pelik tapi benar~

salam ramadhan..

Nia berkata...

sian kat baby, tak pasal2 aje. macam mana nak pulih balik tu?isk..

Entri Terkini: Dosa Yg Dilakukan Hampir Setiap orang

Mak Su berkata...

erkkkk... ayoyo.

sudah kembali?

Faarihin berkata...

minta dijauhkan di sini..

bahaya juga tu..

dunspeak♥ berkata...

kesian pulak kat budak ni

pisau belati berkata...

mencegah lebih baik daripada mengubati...

sekamar rindu berkata...

salam.. makdara TERDIVA,

ya..minta2 mcm tulah..

sekamar rindu berkata...

salam.. GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdar,

memang pelik..tapi benar..

salam ramadhan juga dari saya

sekamar rindu berkata...

salam... Nia,

sangat kesian....tak tau lah macm mana nak pulih balik bby tu....

sekamar rindu berkata...

salam....Mak Su,

:)) kembali....

sekamar rindu berkata...

salam.. Faarihin,

ya..minta2 tak ada kes yg mcm ni di msia..

sekamar rindu berkata...

salam... dunspeak♥,


sangat kesian....

sekamar rindu berkata...

salam.. pisau belati,

betul tu......tq singgah komen sini

sekamar rindu berkata...

salam.. pisau belati,

betul tu......tq singgah komen sini

abu muaz berkata...

mungkin ibunya makan ubi gadong masa mengandung

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy