Selasa, 17 Ogos 2010

satu pagi di dalam perpustakaan...



inilah murid-murid saya......semuanya comel2 belaka...hehe.. hari ni bawa masuk library, bagi peluang kat pelajar untuk belajar secara kendiri, sambil2 tengok tv ( astro).. bagi peluang kepada pelajar untuk baca buku, tak kiralah apa buku pun, bagi menambah pengetahuan sedia ada murid.

pelajar yg nak tengok tv, tengoklah ..tapi jangan bising..tu saja, nanti mengganggu pelajar lain yang sedang membaca. Library di sekolah saya berkonsepkan belajar sembil bermain (permainan dalaman), setiap sudut ada disediakan pelbagai buku-buku cerita, majalah2 didik, ( macam2 lagi lah....nak sebut memang tak cukup kat sini.)

nasib baik pelajar2 saya ni jenis yg dengar kata, bagi tahu sekali saja...dah dengar cakap...


p/s......tq..


9 ulasan:

Chenta berkata...

best nyaaa... dulu skolah mana ada tv... huhuuu... nk jd anak murid cikgu gak blh...? :D

nurayunni berkata...

beznyer ajar budk2..

naz berkata...

senang kerja u lepas ni. cakap je. baikk cikgu haha

Faarihin berkata...

wah.. best bebudak zmn skang ni.. dpt tgk cite kartun kat astro plak tu.. masa sy dulu.. asyik tgk tv pndidikan aje.. bocan.. huhuhu..

sekamar rindu berkata...

salam... Faarihin,

skrg zaman dah jauh berubah...

sekamar rindu berkata...

salam...

budak2 yg baik mcm tu laaa...:)

sekamar rindu berkata...

salam.. nurayunni,

alhamdulillah..memang best

sekamar rindu berkata...

salam....Chenta


:)..ya dulu hanya ada tv pendidikan je...

secangkir madu merah berkata...

wah boleh tengok kartun ek..best ar..akak dulu tgk tv pendidikan je..huhuhu..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy