Isnin, 16 Ogos 2010

surat pelajar minta cuti kepada guru.......


Nasib baik saya ni bukan cikgu BM, kalau tak memang parah nak betulkan tatabahsa, ejaan struktur ayat pelajar ni......



14 ulasan:

Nia berkata...

hantu pergi hospital? ape kena la budak tu..huhu..

beautiful_rose berkata...

erk,pening nak paham apa yang dia cuba sampaikan...patutlah saya tak ada bakat untuk menjadi seorang guru.

izah berkata...

Hehehe...kelakar plak..seronok yek jadi bebudak tak perlu nak fikir apa nak cakap...agaknya apa perasaan guru bila anak murid tulis surat macam ni...

*Lama tak leh masuk blog cikgu sebelum ni..tutup ek..

GadisKidalCumeL berkata...

salam,
selamat berpuasa jugak..
lama menghilang..
guru sekarang mmg bz.. seb bek ai tak jg cekgu..huhu..

baby berry berkata...

kah3..pnh dpt dlm emel..mcm2 le kan budak2 ni..hehe
pnh tgk biras dok check karangan bahasa melayu darjah 4 (sb biras cikgu BM)..mmg lnsg tak paham ayat diorg haha..

AiDa AzRyN berkata...

Hahah~ kelakar dak tulis.. ;p

yoro okino berkata...

aku pernh baca esei orng siam nyer
ag teruk dri nieh..gelak baca..
selamat berpose..
blog walkin..=)

sekamar rindu berkata...

salam..Nia,


hehe..entahlah....

sekamar rindu berkata...

salam..beautiful_rose

memang pening betul..cikgu pun pening gak..nak betulkan ayat budak nih..

sekamar rindu berkata...

salam..izah,

kelakar..kita boleh lihat betapa tingginya kretiviti dan cara pemikirannya..ishh

sekamar rindu berkata...

salam..GadisKidalCumeL,


yap...memang busy...:) tq sudi singgah sini..

sekamar rindu berkata...

salam...baby berry,

memang tak faham...kesian kat cikgu..

sekamar rindu berkata...

salam...AiDa AzRyN,

kelakar....mcm2 hal..

sekamar rindu berkata...

salam....yoro okino,

selamat berpuasa gak dari saya..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy