Rabu, 15 September 2010

bila demam mcm2 fikir



pagi tadi sekali
ke klinik
kali ini doktor suruh ambil darah
nak tengok kot2 ada apa-apa penyakit
yalah asyik demam2 saja sejak raya nih..

keputusan darah dah tahu..
tak ada penyakit apa2..Dr bagitahu
tapi tetap saya tak sihat2 jugak..

pesan doktor..
minum air masak byk2..jgn sekali2 minum air batu.
memang tak minum pun..!

sejak hari raya saya tak berapa sihat..
batuk2..dan selsema...dah ke klinik ari tu..
dah ok dah.....

tapi demam lagi...tak tahulah..
apalah nasib saya ni..


p/s:..

??

11 ulasan:

syira qahira berkata...

salam,
sabarlah
yang penting makan ubat..

penyakit itu kan penghapus dosa.

AiDa AzRyN berkata...

Semoga cepat sihat~ :)

fadzilah berkata...

salam...

semoga cepat sembuh

kak Erna berkata...

salam SR..cuba minum air kelapa pulak..mana tau..kan..minum hari2..kalau tak de..beli je air kundur dalam tin tu..sekali minum mesti habiskan 3 tin..pas tu ulang lagi..

sekamar rindu berkata...

salam. kak Erna,

terima kasih kak erna...nanti saya akan dapatkan air kelapa tu...

sekamar rindu berkata...

salam.. fadzilah,

terima kasih Puan Fadzilah.

sekamar rindu berkata...

AiDa AzRyN,

terima kasih

sekamar rindu berkata...

syira qahira

ya..badan saya ni penuh dengan ubat..

abu muaz berkata...

Allah sayangkan kamu cikgu. Bersabarlah

secangkir madu merah berkata...

salam lebaran AL, semoga lebaran kali ini adalah lebaran yg paling indah dalm sejarah hidupmu..

Werdah berkata...

Salam Sekamar Rindu.

Semoga cepat sembuh. Selamat Hari Raya.. TAQABBALLAHU MINNA WA MINKUM.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy