Ahad, 5 September 2010

buka puasa dengan milo kosong kaw saja hari ini..


hari ni buka pose kat luar..singgah di kedai kat sini...makanan yg dipesan pun lambat sampai, orang ramai- hanya dapat minum air milo kaw saja...

ini kali pertama aku buka pose kat luar petang ni....tak bestnya..tapi apa boleh buat, ada sebab yang tertentu yg menyebabkan aku terpaksa buka pose kat luar petang ini..

letih dan penat....


10 ulasan:

maiyah berkata...

ok le tu.. akak ngan kopi o pun cukup je hehe..

diana berkata...

terima kasih ye..
saye dah follow awak..
singgah blog saye selalu ye..

wani abdullah berkata...

sama la kita hari nie.. buka posa ngan milo.. dah la taworr.. heheh tp tak leh nak nak kata apa la!! sbb sy buat sdn.. heheh

Nur Hayaty berkata...

Cikgu,napa air milo tu nmpk macam wrna purple...ke air keladi...hehe gurau je..=P

Tanpa Nama berkata...

minum milo je?
sabar ye..

sekamar rindu berkata...

salam..tanpa nama,

memamng tengah sabar..kalau tak..

sekamar rindu berkata...

salam...Nur Hayaty,

ntahlah....tak tau nape jadi gitu...minum saja..:))

sekamar rindu berkata...

salam..wani abdullah,

elok twar...manis kurang baik untuk kesihatan..hehe

sekamar rindu berkata...

diana,

terima kasih follow saya...:)

sekamar rindu berkata...

salam...kak maiyah..

kopi pun best...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy