Jumaat, 17 September 2010

dah mula mengajar esok


jumaat, dah mula sekolah dah..setelah hampir 2 minggu cuti hari raya
kini dah ada di seremban, wah..lama nya saya tinggalkan rumah saya ni.
wp 2 minggu tapi aku rasakan bagikan lama betul aku rasa..
entahlah kenapa aku rasa mcm tu..

sampai di sini mlm tadi
sempat jiran-jiran datang untuk bertemu mata ( raya),
terima kasih diucapkan!
dan banyak juga cerita-cerita yang sampai ke tahap aku
"geleng2 kan kepala", iaitu peristiwa
yg berlaku sebelum raya hari tu..
belum ada masa yg sesuai lagi untuk ku selesaikan hal tu..insyallah dalam masa terdekat
ini semua kira selesailah tu..wp serba salah, tapi kena jelaskan juga..







6 ulasan:

ayaa alyy berkata...

selamat bekerja yaa :)

Ibuhani berkata...

Slmt bertugas..... :)

syira qahira berkata...

salam
selamat kembali ke sekolah cekgu..

Werdah berkata...

Salam sekamar Rindu.

Selamat Kembali Bertugas.. semoga Allah menrima amalan soleh kita semua

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam raya..dan sila tukar mode kerja

cersss

KuNanGKuNanG berkata...

slmt menjalankan tggungjawab smula...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy