Isnin, 27 September 2010

gadis dirogol di dalam kereta oleh lelaki gila seks...


Kerana tidak mengunci kereta semasa berhenti di satu persimpangan lampu isyarat di Taman Putra, Kuala Lumpur, seorang gadis, berusia 20-an bukan saja dirompak malah dirogol (di dalam kenderaan gadis) oleh seorang lelaki yang tidak dikenali yang tiba-tiba meluru masuk ke dalam kereta gadis terbabit.

Mangsa yang malang itu terlebih dahulu dipukul dan diacukan sebilah pisau sebelum melakukan perkara yang terkutuk itu. Peristiwa yang malang ini boleh dielakkan kalau gadis tersebut berhati-hati dan mengunci kereta yang dinaikinya..semoga menjadi pengajaran kepada gadis-gadis di luar sana agar lebih peka dan berhati-hati, kerana penjenayah yang gila seks tidak memilih tempat, asalkan ada peluang yang terhidang, pasti penjenayah akan melakukan perkara sebegini.

Menyebut hal yang berkaitan dengan "gila seks" ini sangat bahaya..penjenayah tidak akan memilih mangsanya, hatta bayi yang berusia beberapa bulan pun dilakukan pelbagai perkara seperti cabul dan lebih perit dirogol.? mengapa ini berlaku..? salah satu puncanya ialah gila seks lebih menjurus kepada penyakit jiwa..dan penyakit ini sangat bahaya...

Jenis-jenis penyakit gila seks adalah boleh dikelaskan seperti berikut:


  • Beastially- iaitu orang yang suka melakukan seks dengan haiwan, seperti kambing, lembu anjing dan binatang2 yang lain
  • Exhibitionisme- orang yg suka melihat perempuan berjalan khususnya bahagian punggung sehingga menimbulkan keghairahan.
  • Fetishime- Lelaki yang suka menyimpan dan mengumpul barang-barang perempuan seperti coli, seluar dalam, rambut, tuala wanita dan keperluan wanita yang lain.
  • Homoseks- seks dikalangan lelaki yang kebiasaannya mereka melakukan seks dgn cara memasukkan zakar ke dalam dubur. Lelaki jenis ini, jika mereka berkahwin pun, mereka tetap akan melakukan seks dengan isterinya melalui dubur juga..
  • Lesbian- Lesbian dikaitkan remaja perempuan yang melakukan cumbuan dan ciuaman sesama perempuan. Seorang akan bertindak sebagai "lelaki" dan seorang akan bertindak sebagai perempuan. Selalu melakukan seks oral sesama mereka.
  • Molest- percubaan melakukan seks secara paksa sama ada raba-raba punggung atau buah dada atau mengambil kesmpatan sewaktu melakukan pemeriksaan kesihatan.
  • Necrophilia- lelaki yang suka melakukan seks dengan mayat.
  • Nymphomania- Gadis atau wanita yang tersangat kuat nafsu seks. Tidak pernah puas dengan satu lelaki.
  • Melancap/onani/ mastrubasi - dilakukan dengan menggunakan tangan, geselan dengan bantal, kain dan mengeselkan clitoris di kalangan remaja perempuan.
  • Pedophila- lelaki yang sukakan seks dengan kanak-kanak dan sanggup merogol anak, cucu mereka sendiri. Mereka ini tidak berminat kepada wanita dewasa.
  • Satyrisis- Lelaki yang kuat nafsu dan suka melakukan seks dengan ramai perempuan dalam satu-satu masa.
  • Scoptophlia- Lelaki yang suka melihat orang lain melakukan hubungan seks. Lelaki jenis ini suka mengintai/menghendap perempuan mandi/ dan lain-lain. jangan terkejut lelaki jenis ini suka melihat isterinya sendiri atau anaknya sendiri disetubuhi oleh orang lain.
  • Wifeswapping- Orang yang suka mengganggu isteri dan suka melakukan seks dengan isteri orang lain atau suka bertukar-tukar isteri
  • Voyerisme- Orang yang suka mengintip perempuan mandi termasuk mengintip ahli keluarga sendiri), di mana-mana lubang yang terdapat di rumah mereka.


Kepada perempuan dan gadis-gadis di luar sana..berhati-hatilah..sentiasa berwaspada dan peka terhadap persekitaran.jangan memandang remeh soal ini, kerana ini melibatkan maruah diri dan keselamatan. Dan untuk kepada yang sentiasa mengoda-goda tu..hentikanlah perbuatan yang tidak senonoh tu... dan]h naik rimas dah ni..



21 ulasan:

abu muaz berkata...

eeee... geram ni... rosak bila pemimpin pun gila seks...rakyat pun akan ikut la....

ainnoraini berkata...

ya allah takutnye...apa nak jadi dunia sekarang ni...minta2 jauhkan dan kenekan hukuman yg setimpal pd org yg lakukan tu...

LiNda berkata...

Dalam dunia blogger pun ada orang gile seks ini .( tdk semua )

Alasan yg diberikan suka pd yg bergelar isteri . Rupa2nya dia termasuk dalam kategori Wifeswapping . Dasar b****sat !

::fadxieza:: berkata...

seks dgn mayat pon sanggup ke?
ish3..

.sweet-ants. berkata...

isk
kesian dia..
iktibar

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

kat kampung ada seorang yang terdiri dari

Voyerisme- Orang yang suka mengintip perempuan mandi termasuk mengintip ahli keluarga sendiri), di mana-mana lubang yang terdapat di rumah mereka.


orang kata kubur kata mari pon tak sedaq lagi

pisau belati berkata...

ya ALLAH...moga para gadis di beri perlindungan yang lebih lagi.

kelisa_samudera berkata...

"macam2 penyakit la dalam rumah ni." ayat bini kedua dalam madu tiga.

Faarihin berkata...

Ya Allah.. takutnya.. mohon dijauhkan daripada perkara2 ini..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

macam macam jenis gila..ubat takde pulak tu

sekamar rindu berkata...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o

memang ada mcm2 gila..huhuhu

sekamar rindu berkata...

salam.. Faarihin

moga dijauhi oleh semua yg tak baik tu

sekamar rindu berkata...

salam.. kelisa_samudera,

kena berhati2..

sekamar rindu berkata...

salam.. pisau belati,

terima kasih singgah sini..

sekamar rindu berkata...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr,

lelaki yg suka mengintip bahaya ni..

sekamar rindu berkata...

salam..sweet-ants.

betul...sangat kesian..

sekamar rindu berkata...

::fadxieza::,

orang yg gila seks..sanggup dibuatnya

sekamar rindu berkata...

salam..Pn.LiNda


memang ada juga ..moga dijauhi dari semua tu

sekamar rindu berkata...

ainnoraini,


hati2 ..

sekamar rindu berkata...

salam..abu muaz,

dalam makna ayat tuan ni..

sekamar rindu berkata...

terima kasih atas komen2 dari sahabat2 saya..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy