Ahad, 5 September 2010

kad raya daripada pelajar tahun 2

kata-kata dalam kad

kad raya: nampak simple tapi sangat bermakna pada saya


bila nak raya, seperti biasalah saya ada lah terima kad-kad raya daripada anak-anak murid saya.. kad tu tak kiralah kad yang mereka buat sendiri atau pun kad yang dibeli di kedai..terima kasih dan terharu membaca kata-kata di dalam kad tu. "sempena hari yang mulia ini, saya ingin mendoakan agar cikgu dirahmati Allah .." semoga panjang umur dan dimurahi rezeki.." syahdunya apabila anak murid saya di tahun 4 mendoakan saya seperti tu..

tak banyak adalah dalam 100 lebih kad raya..yang diberi oleh pelajar2 saya... sangat terharu membacanya..



p/s....terima kasih..

:- dugaan..oh dugaan....




17 ulasan:

NARDtheNERD berkata...

i satu kad raya pun tak dapat.
kehkehkeh.

Nur Hayaty berkata...

cikgu,ada dpat kad raya dari saya tak...hehe ok gurau je..=]

Myra Arshad (: berkata...

walaupun zaman sekrang dah moden. bole sms, mms, berFB apa semua.

tapi tetap. kad raya paling best! unik and sentimental :))

p/s : selamat hari raya!

Myra Arshad (: berkata...

walaupun zaman sekrang dah moden. bole sms, mms, berFB apa semua.

tapi tetap. kad raya paling best! unik and sentimental :))

p/s : selamat hari raya!

sekamar rindu berkata...

salam.. Myra Arshad,


betul kad masih digunakan kerana ada nilai sentimental kan..?

selamat hari raya maaf zahir dan batin

sekamar rindu berkata...

salam..Nur Hayaty...


hehhehehee...:)

tq singgah sini

sekamar rindu berkata...

salam.. NARDtheNERD,

tak apa...tak de pun tak pe kan...raya tetap jalan jugak..

selamat hari raya...maaf zahir dan batin..

Nur Hayaty berkata...

sate goreng tu besenya,uma yaty buat daging lembu,tapi nak buat ayam pun leh juga.ikut citarasa masing2 ..hehehe

Selamat Hari Raya,maaf zahir dan batin..=]

melatidaisy berkata...

salam..

wah best nye.. ni la part yg best bile jd cikgu selain teacher's day.. gembira bila anak2 kecil pn tahu mghargai..

semoga akh terus diberi kekuatan utk mndidik ank bngsa.tabahkan hati dan kuatkan jiwa saat meniti dugaan yg tiba..Allah sentiasa bersama kita :)

ayaa alyy berkata...

dah alme x dpt kad raye

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

100?

banyak tu..

sayang sungguh depa kat cikgu

sekamar rindu berkata...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr,

banyaklah juga..:)

sekamar rindu berkata...

salam..melatidaisy,

inilah kehidupn yg tak lepas dari cubaan dan dugaan..

sabarlah jalan terbaik..

sekamar rindu berkata...

salam.. Nur Hayaty,

pastinya..sate goreng tu best kan.?

sekamar rindu berkata...

ayaa alyy,

saya pun pelajar2 saya je yg bagi..lain2 tak de..

orang muo berkata...

salam ramadan & selamat hari raya

L berkata...

best kot klu dapat kad raye berbanding dengan email,sms,mms or pic kat fb yg dorang tag...

Selamat Hari Raye...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy