Isnin, 20 September 2010

tak ada keje lainkah??



aku tak tahu di mana masalah ni bermula..
tiba-tiba saja datang bertimpa2
menggoda aku hingga aku rasa rimas
jgnlah

** jenis yg tak faham bahasa!
cukup2lah...mengganggu ketenangan aku
tak ada keje lain kah..



11 ulasan:

Nur Hayaty berkata...

salam...da lama tak datang sini..terasa rindu plak...ops..FA n A marah nanti...

sabar k wak,setiap terjadi pasti ada hikmahNya...=]..

Allah sygkan awak sebb tu DIA uji awak..^__^

naz berkata...

ayokkk tak tahu haha

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

sapa FA n A tu??

berani sungguh dok kacau ketenangan pak we i ni...

keh3.. =P

Faarihin berkata...

owh apa kes??

selamat hari raya sekamar rindu.. (^__^)

Tanpa Nama berkata...

BENGONG BETUL SAPE YG TAK FAHAM BAHASA TU..ELOK CAMPAK KE LAUT JE BG BUAYA MKN..

sekamar rindu berkata...

salam...tanpa nama,


memang jenis tak reti bahasa...
tak tau apa lagi nak buat.

payahlah kalau jenis yg tak tau malu ni

sekamar rindu berkata...

salam...Faarihin,

terima kasih faarihin..

sekamar rindu berkata...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr,

memang berani sebab jenis yg tak reti bahasa tak abis2 mengganggu..

sekamar rindu berkata...

naz,

mcm2 hal laa...

sekamar rindu berkata...

Nur Hayaty,

terima kasih sudi singgah sini

syira qahira berkata...

salam,
sape kah yang goda cekgu ini??
dengan muka tak malu..
jom kita kick.
hahaha..

sabau jelah..
kalau tak tahan jugak..
senyum sokmo depan dia..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy