Selasa, 26 Oktober 2010

JIKA KAMU MENYAYANGI SESEORANG DAN DIA MENINGGALKAN KAMU, apa yang kamu akan kata?




JIKA KAMU MENYAYANGI SESEORANG DAN DIA MENINGGALKAN KAMU, apa yang kamu akan kata?.. banyak Versi yang boleh dikupaskan.. walaupun boleh terima perpisahan itu, tetapi mesti ada yang tersemat sakit hati, jantung, usus, limpa kepala otak kan?.. bacalah versi yg jarang2 kita nak ngaku tetapi merasakan sangat2 kecewakan....


  • VERSI KUNO: " Aku merelakan kepergiannya ngan redha...eceh..."
  • VERSI SABAR : " Alaaa....dia mesti balik nak berbaik-baik dengan aku balik..tengok laa nanti..."
  • VERSI TAK KISAH : " Nak berbaik balik pun tak de hal..nak blah pun tak heran."
  • VERSI CEMBURU : " Sesape pun tak buleh cuba-cuba nak rapat ngn ex-aku tu.."
  • VERSI KURANG SABAR : " Kalau dia nak berbaik dalam masa terdekat ni...buleh blahh..!"
  • VERSI SYAK WASANGKA: " Apapasal tetiba2 nak berbaik-baik lak ni...."
  • VERSI BRUTAL : " Nak clash...? cubalah kalau berani.."
  • VERSI KURANG ASAM : " Bak, balik semua hadiah yang aku bagi dulu....bak..bak.."
  • VERSI ROMANTIS : "......................................................................................................." mungkin kawan2 yang boleh tulisnya..saya tak tahu..hehe



14 ulasan:

AMIRA IS MIRA berkata...

akulah bintang..engkaulah bulan..aku rebah tanpamu kekasihku

nice entry..thanks..nak share

nazirafarahinomar berkata...

erk,kalau saya,saya akan cakap jom lah kita borak2x dulu.hekhek :pp

Asma Jalalyna berkata...

selamat tinggal sayangku... sampai sini kisah kita... semoga bahagia selamanya...

EirA berkata...

en3 yg menarik..
kte pn nk isi versi romantis:

jodoh di tangan Tuhan..biar masa yg menentukan..

tp..ntahla..cm x ley trime je..ermmmm

aLya berkata...

versi romantik kan : xpe, sy relakan pemergian awak andai sy x mampu nk bahagiakan awak tapi andai terbuke pntu hati awk 2k kmbeli pda sy, sy akn sntiasa tggu awk..huhuhu

ainnoraini berkata...

ckp jer..
tak jodoh antara kite..perhubungan kite sampai setakat ini aje...
kita akan jadi sahabat yg baik..

teringat la pulak kisah dulu2...

Cik_Noor berkata...

versi romantis : Jika dia milik aku, dia pasti kembali padaku suatu hari nanti

Boleh ker??
saya bukan jenis romantis
hihi

Syaidahtul Badriyah Aziz berkata...

'ok...' (pastu g nangis sorang2..haru2) nice entry...nak copy boleh? :)

ierdahaszahida berkata...

menarik...versi kuno lah... bila kita sendiri melaluinya.. susah untuk diluahkan dengan ucapan dan yang pastinya kita kena redha dan pasrah kerana kalau tak redha pasti jiwa akan sentiasa kacau....

a.samad jaafar berkata...

aku ade kawan yang tengah cari awek mcm nko.. nok aku rekomen kan ke..atau.. syukurlah.. aku pun udoh lame myampah ngan nko..t kasih sebab sekaghang aku bebas.. (lompat 6x)

nahmy berkata...

versi malas: " aku letih"...

abu muaz berkata...

versi romantik : mai secawan... kita minum radix dulu.

syira qahira berkata...

salam,,
lawak betul la..hihi..

versi tak ada perasaan :.. eh kita pernah kapel ke? huhu..

versi romantis: honey, sudah sekian lama ku menantikan saat-saat ini, akhirnya ia muncul jua .haks..

:menenangkan hati yang gundah :)

makdara TERdiva berkata...

kalau dia nak pergi..saya tak tau nak ckp ape..cuma saya doakan kebahagian dia saja..mungkin perpisahan itu jln terbaik..

tp..menulis disini tak semudah nak diungkapkan..huhu!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy