Ahad, 24 Oktober 2010

TERGAMAK! GAMBAR ROGOL & RAKAM... KESIAN DAK SEKOLAH NIH...







Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!

Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!

Binatang-binatang yang melakukan perbuatan terkutuk ini langsung tidak mahu melepaskan pelajar tersebut. Mereka juga tiada perasaan belas walaupun pelajar itu meronta-ronta dan menjerit. Akhirnya pelajar tersebut hanya mampu menyerah diri dengan membiarkan binatang-binatang itu merogol, meraba dada dan kemaluannya. Pelajar tersebut hanya mampu pasrah.


sumber di sini : era pasca




6 ulasan:

Amyna berkata...

Ya Allah..
Macam2 yang terjadi sekarang nih.. :(
sian gadis tuh.. mesti trauma.. adehhhh!!!

d_LA berkata...

bengong tol bdk2 ni..mkn melampau..Ya Allah...berikanlah hidayat kepada mereka..Amin..

Asma Jalalyna berkata...

astarfirullahhallazimmm... kejam nyeee...

nahmy berkata...

nauzubillah hi minzalik...klu bebudak yg merogol tu dah mcm binatang maka mak-bapak diorng tu mak-bapak binatang lah yee..?? risau memikirkan zaman skrg ni lebih-lebih utk yg ada anak cam saya nih...samada perempuan atau anak lelaki..

ckLah@xiiinam berkata...

Kalau kesian...jangan sebarkan gambar ini anakanda!






Harapan dari seorang bonda.

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. berkata...

bodoh.. nanti bila anak diaorg pulak yg kene baru dia org rasa kan.. sedih la... nasib baik zaman sek sy dah berlalu... dengan aman..
sedih lagu pn sedih...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy