Khamis, 7 Oktober 2010

tiga wanita merogol seorang lelaki...dasatnya...!

gambar hiasan semata-mata


membaca akhbar kosmo hari ini, "TIGA ORANG PEREMPUAN MEROGOL SESORANG LELAKI.."memberi gambaran yang jelas kepada saya sekarang ni dah banyak benda-benda pelik berlaku..juga menggambarkan wanita-wanita sekarang ini, seandainya dah terlalu "kemaruk seks" mereka akan melakukan apa saja demi kepuasan nafsu serakah mereka. Kisah pelik tapi benar ini berlaku bukan di negara kita, tapi berlaku di Zimbabwe, Afrika.

Menurut akhbar negara itu lagi kejadian wanita merogol lelaki ini bukanlah perkara yang pelik di negara Afrika tersebut, menurut Herald lagi, pada bulan Febuari 2010 yang lalu ada lagi kes yang mcm ini, iaitu empat orang perempuan telah menculik seorang lelaki berusia 25 tahun untuk melakukan seks dengan mereka.Dan bulan September 2010 yang baru lalu, seorang lelaki yang berusia 44 tahun, dipaksa untuk memakai kondom oleh dua orang wanita dan memaksa lelaki itu merogol mereka berdua.

Harap2 perkara yg mcm ini tidak akan berlaku di Malaysia..kalau berlaku tak tahulah saya nak kata apa...mesti gempak satu Malaya.!!


p.s...para lelaki di luar sana..anda perlu berhati2 apa bila berjalan seorang di tempat sunyi..

sumber: Kosmo

19 ulasan:

kelisa_samudera berkata...

kalo lelaki kena rogol tak boleh repot polis. takde peruntukan undang2 utk itu. diskriminasi gender...

makdara TERdiva berkata...

macam2 hal..
tp rasenye lelaki jugak yg untung dan perempuan jugak yg akhirnya rugi..

sekamar rindu berkata...

kelisa_samudera..

masa gubal undang2 dulu tak terpikir la hal ni kan..hehe

sekamar rindu berkata...

makdara TERdiva,


entahlah..tak tau nak komen apa..

Faarihin berkata...

ada eh kes cam tu?
takutnya.. hahaha..

aliesha kirana berkata...

bengong jer pompuan2 tu kn..hahaha... mintak jauh la jd kt cni...

kalau jd gak mmg xde maruah dr la pompuan2 tu..

nurayunni berkata...

msti lelaki tue untung kan..haha..
lucu bace story nie..

Jo Qusary berkata...

Aisey, gambar lelaki kena ikat dlm but kereta tu nampak memberangsangkan la pulak... hahaha

abu muaz berkata...

kita cabar mari kat malaysia ni...tengok lelaki melayu pula. jangan beranganla nak rogol aku...aku rogol ketiga mereka tu nanti ,he,he..

sugar2 kapas strawberry berkata...

dunia akhir zaman..

buat abg muaz..statement apakah ini?

sekamar rindu berkata...

salam.. sugar2 kapas strawberry,

abg muaz tu ayat kias yg dalam tu...

sekamar rindu berkata...

salam.. abu muaz,

jangan abang muaz..hehe

sekamar rindu berkata...

Jo Qusary,

hehhehehehe...ishh

sekamar rindu berkata...

nurayunni,

hehehe...tak tahu la sapw untng..hehe

sekamar rindu berkata...

salam..aliesha kirana,


memang bengong pun..ishh

sekamar rindu berkata...

Faarihin,


hahahhaa......

Wahidah berkata...

dahsyat gileee...dunia2

patungcendana berkata...

wow....speechless.

a.samad jaafar berkata...

Jap...nok bayangkan...hihihi..gelap !

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy