Rabu, 6 Oktober 2010

tunggu ku di kamar itu....


tunggu ku di kamar itu..
dan biarkan
lampu tetap menyala..

tunggu aku di kamar itu..
sepenuh rindu
yang kamu punya..

ku tahu bagaimana cara mengetuk.
dan biarkan lampu tetap menyala
meski fajar merangkak
di hujung cakrawala..


ps....line prob

10 ulasan:

baincardin berkata...

suatu penantian...

Suziey berkata...

Takkan nak suruh tunggu jer....

dkama berkata...

Dah lama tak baca ungkapan2 syahdu cam ni bro... PEACE...

Tanpa Nama berkata...

menunggu dalam kamar misteri yang penuh ilusi mimpi...

AD berkata...

Penantian itu satu kepastian....

sekamar rindu berkata...

salam..AD,

satu kepastian...berdoa untuk ke arah tu...tq sudi singgah sini..

sekamar rindu berkata...

salam..tanpa nama.,

sekarang sangat misteri..hehe

sekamar rindu berkata...

salam...bro dkama,

u tak singgah sini...apapun tq ingat lagi pada sr

sekamar rindu berkata...

Suziey,

kena tunggu dan sbar2 dulu..masih baru lagi ni...malu2 lagi..:P

sekamar rindu berkata...

baincardin,

ya satu penantian..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy