Sabtu, 20 November 2010

"6 tahun nikah aku masih dara......."




membaca akhabar metro hari ini muka depannya ."Enam Tahun Nikah, Isteri Masih Perawan" menarik minat saya...itulah kisah derita seorang isteri yang bernama Citra, 35 tahun gara-gara bersuamikan seorang gay..bayangkanlah 6 tahun, suami tidak pernah menyentuh isteri..betapa deritanya hati seorang isteri apabila diperlakukan dengan sebegitu rupa..

rahsia si suami terbongkar apabila, beliau memasang alat perakam rahsia di dalam kereta suaminya, selain penemuan gambar, maklumat dalam dairi serta pendedahan rakan karib yang bersimpati hal ini..

Menurut Citra lagi, di awal perkenalan, suaminya cukup sempurna, apatah lagi tampil dengan ciri-ciri lelaki alim selain pandai mengambil hati ibu dan anak saudaranya.

6 tahun suatu jangkamasa yang lama ...dan sebagai manusia kita boleh bayangkan betapa tersiksanya hidup seorang isteri yang tidak mendapat haknya yang halal daripada seorang suami.. suami pulak tidak melayan isteri dengan cara yang sepatutnya...yang haram juga disukaiinya....apa jenis manusia laa macam ini..!

Itulah yang berlaku seandainya dalam satu-satu perkahwinan, tidak berlandaskan akan hukum-hukum Allah swt..yang difikirkannya hanya nafsu serakah semata-mata..saban hari bergelumbang dengan noda dan dosa..sesungguhnya syahwat yang menyengat itu lebih ganas daripada sengatan kala jengking yang berbisa..akibatnya rumahtangga yang dibina pada awalnya atas dasar cinta hancur berkecai gara-gara suami homoseksual..

Sangat malang mempunyai suami bernafsu syaitan mcm itu..


- mengalu-alukan kepulangan..

12 ulasan:

makdara TERdiva berkata...

kesiannya perempuan tu..huuuu..

imanshah berkata...

moga dijauhkan

nahmy berkata...

astarghfirullah! kena laknat suami camtu tuh..dan mmg kesian dgn siisteri

Brilliant Marjan berkata...

sbb tu timbul istilah makan luar..nauzubillah..buat para suami, jangan khianati sang isteri,if xmampu jujur je tolak.jangan nak salahkan orang lain pulak...buat si isteri,tuntut hak anda..jgn buat jiwa terseksa..dan buat keduanya, jgn pula tambah dosa...

sekamar rindu berkata...

salam.. makdara TERdiva,

memang kesian kat isteri ni...ada laki pun gay..moga dia tabah..

sekamar rindu berkata...

salam...cikgu imanshah,

moga dijauhkan semua tu..

sekamar rindu berkata...

salam.. nahmy,

sangat malang ada suami mcm ni..

sekamar rindu berkata...

salam.. Brilliant Marjan,


hidup mansuia ini tak lama mana pun...janganlah berbuat dosa ..

.sweet-ants. berkata...

simpati dgn wanita itu. mesti teringin nak anak kan?

Sachi Asukai berkata...

sedihnya si 'gadis' niee...suami ape ni!hish,,emo-emo!huhu.

sekamar rindu berkata...

.sweet-ants,

memnag sangat simpati...

sekamar rindu berkata...

Sachi Asukai,

moga kita dijauhkan dengan hal2 yg mcm gini....

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy