Khamis, 11 November 2010

apalah perasaan baby bila dicium macam ni..?


Apalah perasaan baby bila ayah dan mak dia cium mcm ni..?..




- terima kasih...hehe

24 ulasan:

nazirafarahinomar berkata...

rasa mcm wahh...dera ke ape nie?
hehe

Ziezah a little girl berkata...

hui gler ah...dasyatnyer!!hahaha
cian baby tu...hikhik

diana berkata...

mesti dalam hati dia kata..
bodonya depa ni..
hahah

mamai berkata...

kalau la boleh baby tu cakap mesti dia kata tak ada akal

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam
seronok budak tu... tapi tergegear otak tu

kak Erna berkata...

Ya allah hai..apasal la..di buat macam tu..nak cium ke gommol ke.buat je la kan..sian baby tu.

En iLham berkata...

seperti kasih dan sayang diterbalikkan
mcam tulah rasanya kot.
haha

Tanpa Nama berkata...

terkejut baby tu bila dibuat mcm ni..dpt baby nnti jangan kiss gini ye..haha

shameel Iskandar berkata...

ni kira kes dera dah ni

shameel Iskandar berkata...

ni kira kes dera dah ni

sekamar rindu berkata...

shameel Iskandar,

hehe aaah...kes dera..kesian kat baby ni kan..:)

sekamar rindu berkata...

salam....tanpa nama,


ehhehe..tak...mana mungkin wat gini..:)

sekamar rindu berkata...

salam.. En iLham,

betul laa..jgn laa buat mcm ni..

sekamar rindu berkata...

salam.. kak Erna,

sangat kesian kan..apa jenis orang laa mcm ni..

sekamar rindu berkata...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o,

org kelate royat.." balikk hati dia.".. tq komen

sekamar rindu berkata...

salam...bro mamai,

terima kasih singgah sini..sudah agak lama x singgah kan?
tq..2x

sekamar rindu berkata...

diana,

heheh..betul...:)

sekamar rindu berkata...

Ziezah a little girl,

memang kesian kat baby tu....

sekamar rindu berkata...

nazirafarahinomar,


aah..kira mcm dera juga lah...ishh

sekamar rindu berkata...

terima kasih atas komen2 sahabat2 saya..dan kamu..yg selalu singgah komen sini..tq..

♥ fara myra ♥ berkata...

aduyy! baby ney mesti ckp mak bapak aku mcm ney.
huu. sian baby tuh. kalo da kcik mcm ney besar entah ape la jd nye

aliesha kirana berkata...

dorang gile..hahaha...cian kt baby

sekamar rindu berkata...

aliesha kirana,

hehe..ya laa agaknya ni..:)

sekamar rindu berkata...

salam.. ♥ fara myra ♥,

betul..kesian kan laa kat baby tu kan..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy