Isnin, 15 November 2010

AWEK PESTA MINUM ARAK..SANGAT TERKEJUT MELIHATNYA...




Sangat sedih melihat anak gadis dalam lingkungan 18- 20 tahun sedang berpesta arak....dan loghat ni memang aku kenal sangat !!!!....sangat memalukan...!...saya ulangi..sangat memalukan..!

tak tahu nak kata apa lagi...betapa rosaknya aklhak anak-anak gadis melayu zaman sekarang ni.. mak bapak dia orang tak ajar ke tentang halal dan haram ini..? tak terfikirkah ini kan satu dosa besar??..

satu lagi..bila dah minum arak, maka masalah-masalah lain yang berkaitan akan muncul la juga..
seks bebas..., berzina sudah menjadi perkara biasa dah....malah ada gadis yang pernah saya jumpa terang-terang mengaku dia dah tak ada dara.....sangat teruk bunyinya..tapi inilah realitinya..

memang sah dunia dah akhir zaman........



- banyakkan berehat....nak demam tu...

37 ulasan:

MENJEJAK DEWASA~ berkata...

masyaALLAH!
dunia akhir zaman...
incik sekamar rindu,
rehat2 ya, moga cepat sembuh~

NARDtheNERD berkata...

teruknyaaa.
hadoi.

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

subhanallah..

malu.....malu dan malu

imanshah berkata...

moga dijauhkan dari keluarga ku..ya allah berilah hidayahmu kepada mereka

kak Erna berkata...

SR..betul2 tak tau halal haram..
semoga allah membukakan pintu hati mereka2 yang terlibat..supaya bertaubat.

Anne berkata...

hmmm...semoga suatu hari nanti diaorang pulang ke pangkal jalan.

siti murni berkata...

budak2 sekarang 'maju' tak kena tempat..

Sachi Asukai berkata...

ya Allah..sgt2 terkejut.insaf2 lah...moga semua umat akhir zaman sempat kembali ke pangkal jalan.termasuklah aku.insyaAllah.

Allah, jauhkanlah aku dan kawan2 ku serta umat muslimin dan muslimat dari ancaman dan nafsu dunia semata.amin.:'(

Miss Saya berkata...

hurmm..kurang didikan..ataupun sendiri takmau pakai akal..haih..sedih2..

roslaini saad berkata...

Salam..Budak-budak macam ni bila ditegur marahnya bukan main..macam kita ni kolot bebenar..tapi bila dah terkena baru menyesal tak habis...

ANATI SOKI berkata...

subhanallah..

azieazah berkata...

Mohon doa, semoga bukan dari generasi kita...

.sweet-ants. berkata...

hmm..dah tgk vdo ni dah lame kan? mmg memalukan agama ppuan2 ni

sekamar rindu berkata...

.sweet-ants...

saya belum tengok lagi..terkejut..

sekamar rindu berkata...

azieazah,

betul...harap2 mcm tu lah..

sekamar rindu berkata...

ANATI SOKI,

mengejutkan.....

sekamar rindu berkata...

roslaini,

budak2 zaman moden konon..

sekamar rindu berkata...

Miss Saya,


memang kurang didikan agama...:)

sekamar rindu berkata...

Sachi Asukai

harap semua dihindarkan drp hal2 yg x baik mcm tu..

sekamar rindu berkata...

sakan,, siti murni,

memang maju x kena tempat....

sekamar rindu berkata...

Anne,

taubat sebelum terlambat...tq sudi singgah komen di sini

sekamar rindu berkata...

salam..kak Erna,

sangat memalukan kak..

sekamar rindu berkata...

imanshah,

harap2 mcm tulah cikgu...:)

sekamar rindu berkata...

Siti Ruhayu Ab Rahman,

sangat memalukan mak bapak....

sekamar rindu berkata...

NARDtheNERD,

malang betu ada anak mcm tu..ishh

sekamar rindu berkata...

NARDtheNERD,

malang betu ada anak mcm tu..ishh

sekamar rindu berkata...

MENJEJAK DEWASA~

dunia di akhir zaman..:betul tu

sekamar rindu berkata...

terima kasih atas komen2 kat entri ini...

nahmy berkata...

aduss...nau'zubillahi minzalik!

abu muaz berkata...

malu .... adalah gambaran iman... jika hilang sifat malu, inilah bahana yang menimpa kita.

akan datang mereka ini pula akan jadi ibu...

Faarihin berkata...

astaghfirullahalazim..

mohon dijauhkanlah dari situasi macam ni..

ni kes pengaruh kawan la ni.. ish2..

ita cutevirus berkata...

salam cikgu.
nau'zubillahi minzalik...
saya pon sedih melihat keadaan sekarang..
"Ya Allah, Ya Tuhanku.. Kau lindungilah zuriatku dari segala ancaman..."

sekamar rindu berkata...

ita cutevirus,

itulah gambaran keruntuhan akhlak wanita islam di negara kita hari ni,

sekamar rindu berkata...

Faarihin,

mengucap panjang....tak tahu nak kata apa....

sekamar rindu berkata...

salam...tuan.. abu muaz,

tulah..dia orang akan menjadi ibu jga..nanti anak dia org akan ikut apa yg dilakukan oleh ibu mereka..

♥ fara myra ♥ berkata...

malu nye. huu. sdey pn ade :(

armouris berkata...

info tentang arak di SIHAT SELALU - Ketagihan Arak

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy