Isnin, 29 November 2010

baru balik kursus ....


alhamdulillah...abis kursus hari ni....esok ada lagi, sehari lagi...adui...dalam masa cuti2 pun kena kursus laa juga ni...hari ni kursus subjek Pendidikan Kesihatan Tahun1, yang akan dilaksanakan pada tahun 2011 nanti...byk perubahan sukatan yang berlaku...

cabaran banyak...sesuai dgn situasi semasa..........terima kasih kepada sahabat2 yg singgah sini. sini...




penatnya..

12 ulasan:

sugar2 kapas strawberry berkata...

sy plk bru abes class :)

abu muaz berkata...

tak balik kelate lagi ko?

atehqshe berkata...

salam sekamar rindu,

sy lak takdak class ari nie..
esk mlm...:)

Tanpa Nama berkata...

cuti time..... :)
rehat sampai 3rd of january....

sekamar rindu berkata...

salam..tanpa nama,

bestnya cuti..:)

sekamar rindu berkata...

atehqshe,

tak de class happy la tu..

sekamar rindu berkata...

salam..tuan abu muaz,

masih kursus laa tuan..:)

sekamar rindu berkata...

sugar2 kapas strawberry,

alhamdulillah...leh santai2 bila dah abis class...

ANATI SOKI berkata...

sy tak de kelas, sy tak de kursus. thn depan plak baru de kelas. tgh2 golek2 atas katil sambil blogwalk. teheee :)

PiNky@hEarT berkata...

kursus kat mana tu? sama la mcm kwn sy..kena kursus jugak untuk sukatan baru 2011.. ^_^

sekamar rindu berkata...

PiNky@hEarT,

kursus kat seremban...tq singgah

sekamar rindu berkata...

ANATI SOKI,

wah..bestnyaaa......

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy