Selasa, 23 November 2010

cara mengetahui Karater Budak-Budak Melalui Gaya Tidur...


Nama lagikan budak-budak...dunia dia orang yang best....main.., makan, tidur..., main..makan..tidur... sama mcm aku dulu laaaa.... dunia budak-budak yang best...

Masa depan seseorang tu kan..kita boleh lihat sejak dia orang masih kecil lagi..percaya tak?..Salah satu caranya ialah dengan memerhati sifat-sifat atau tabiatnya terhadap sesuatu perkara. Salah satu caranya ialah kaitan dengan gaya TIDUR kanak-kanak tersebut..

Kalau Budak Itu Tidur Terlentang:
Budak-budak yang tidur gaya ini, ada harapan sampai besar pun kerjanya cuma terlentang di ruang tamu menonton TV saja.


Kalau Budak Itu Tidur Menairap
Besar kemungkinan budak-budak yang tidur dengan cara menairap bakal menjadi askar ataupun tukang urut yang mengurut pesakit sambil menairap......hehehe..


Kalau Budak Itu Tidur Mengiring
Tidak mustahil budak-budak yang tidur dengan cara ini, bila besar nanti akan menceburi kerjaya sebagai Pengiring, orang-orang besar/kenamaan, kalau tak pun, mungkin sebagai tukang cuci piring..


Kalau Budak Itu Tidur Berdengkur
Budak-budak yang kecik-kecik lagi dah kuat berdengkur memang cerah harapan kerjanya nanti ialah selalu berdengkur di tempat kerja.....ishhh..jangan diamalkan..


Kalau Budak Itu Tidur Mengigau
Budak-budak yang kuat mengigau masa tidur ini, sangat cerah peluang untuk menjadi apa saja bila besar nanti..saling tak tumpah mcm dalam cete Labu Labi


Kalau Budak Itu Tidur Kencing Tilam
Jangan terkejut jika budak-budak yang tidur selalu kencing tilam, ini bila besar nanti akan menjadi pereka tilam yang terkenal.. yang kalis air dan bau khas untuk kanak-kanak.. siapa tahu kan??



p/s; jangan ambil serius tau..ini cuma entri melawak je ni...saja ceriakan hati di petang yang hening ini..


18 ulasan:

wida berkata...

Kalau tido tertonggek cam baby kt gmbr tu cam ner pulak yer?

Syira C Gadis KidaL berkata...

salam

cara mak sedara tido lak takde ke?
:p

nunama berkata...

hahahaha.
kelako la. :))
kalau betul, nangis mak ayah depa baca nih. keh3.

nurul berkata...

alhamdulillah...moga kita yg benar2 islam termasuk dlm golongn syahid...
amin,,

kakcik berkata...

Kalaulah ramalan itu boleh digunapakai - kenalah dipantau gaya tidur anak2 sedari kecil. tapi... mana gaya yang baik? :)

diana berkata...

hahah..
tengok tajuk macam boleh pakai je.

Faarihin berkata...

hahaha.. ingatkan bebetul tadi.. sabau aje lah..

tapi comel budak kecik yang tgh tido tu.. (^__^)

dkama berkata...

lawak... hahaha PEACE..

sekamar rindu berkata...

salam...dkama,

santai petang je..tq singgah komen sini

sekamar rindu berkata...

salam..Faarihin,

entri merapu je faarihin..:)

sekamar rindu berkata...

salam.. diana,

tajuk je...heheheh..

sekamar rindu berkata...

salam... kakcik,

kak..tak ada kena mengena aaa..

sekamar rindu berkata...

salam....nurul,

amin...tq singgah komen sini

sekamar rindu berkata...

salam....nunama,


hehehe..:)

sekamar rindu berkata...

salam...Syira C Gadis KidaL,

gaya mak sedara lum ada..hehe.:)

sekamar rindu berkata...

salam...wida,

tak tahu...:)

ciEk NiENa berkata...

oppss, budak tidor kencing tilam bakal jadi pereka tilam? haa, yang ni rasanya agak betul :)
HIHI

IBU WAFIQ berkata...

hahaha...lawak tul..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy