Isnin, 29 November 2010

dah besar pun masih nak menyusu...ishhh




eeeee..tak malu betul...sudah besar panjang pun masih nak menyusu lagi!...dah la tu..bagilah kat adik pulak..!



......

30 ulasan:

Sephi Sephia berkata...

salam

bila dah besar bukan menyusu lagi. Tentu pernah dengar perkataan 'mengopek'?
Tapi kucing tu boleh tak marah pulak?

sI tEDI berkata...

=))

Nice pictures!! =))

Anisa Hang Tuah berkata...

heee
sungguh comell laaaaaaaaa

ain nina berkata...

Heee..cutenya kucing ni menyusu kan...

kak Erna berkata...

SR.ye la tak malu betul..dah besor menyeusu lagi..berebut dengan adik pulak tu..

aima in luv berkata...

besa la... kucing saya pon cmnie.. dh besa pon nyusu lg.. tp bila ada adek dh berhenti la.. ahaha

rieyana ynn berkata...

wah...takut lak dia gigit susu ibu dia tu..kan dah beso...kahkahkah...;p

imanshah berkata...

binatang pun tahu sayangkan anak

ANATI SOKI berkata...

ahahah.. ni dah kira amek kesempatan nih.. ahahahah

-hanyaaku- berkata...

hee macam kucing saya jugak!
tak sedar diri dah besar.. hehe

izin follow juga.. =)

Syira C Gadis KidaL berkata...

salam..

yang menyusu
dan kena susu
dua-dua sedap.

hehehe :D

Cikbelog berkata...

hehe bila tengok kucing ni, tingat plak kat adik laki yang menyusu ngan mak sampai umo 2 taun..hehehe kesannya memang dia manja sesangat ngan mak..haha

shameel Iskandar berkata...

suka tengok gambar kucing menyusu. hehehe

sekamar rindu berkata...

shameel Iskandar,

saya pun suka..:)

sekamar rindu berkata...

Cikbelog,

ya?..:) tq singgah komen sini..

sekamar rindu berkata...

Syira C Gadis KidaL,


melambangkan kasih dan sayang ibu pada anaknya..tq singgah komen..

sekamar rindu berkata...

-hanyaaku-,

.cepatnya masa berlalu..

sekamar rindu berkata...

ANATI SOKI,

:) ambik kesempatan...?? :)) betol2

sekamar rindu berkata...

imanshah,


setuju dengan cikgu imanshah,..kadang2 kita lihat seolah2 binatang tu lebih menyayangi anak dia berbanding ngn manusia..yg sanggup buang anak dlm tong2 sampah dan longkang..bintang tak buang anak dia mcm tu..

sekamar rindu berkata...

salam.. rieyana ynn,

besar pun..teringin juga tu..

sekamar rindu berkata...

aima in luv,

selalunya mcm nilah..

sekamar rindu berkata...

kak Erna,

hehehe memang tak tahu malu kak..:)

sekamar rindu berkata...

ain nina,

sangat comel..tenang saja memandangnya...lebih2 lagi time2 tengah ada masalah..lihat lah caca dn cici..

sekamar rindu berkata...

Anisa Hang Tuah,

terima kasih singgah komen sini..

sekamar rindu berkata...

sI tEDi,

terima kasih kak teDi..saya tahu kak mamng sayang kucing..

sekamar rindu berkata...

Sephi Sephia,

nak marah mcm mana...tu kan anak dia...:)

MIMIE AIZA berkata...

eh eh.. kucing memang nak bermanja lebih ni

ImaDean berkata...

ala tomeinya...wpun dah besor tapi bila nyusu gini tetiba jadi comel bangat!!...gewamm tauu!!!

Laily® berkata...

haha! sweet ja tgk!

~nadyahoney~ berkata...

same la cam my kucing jgk..dh besar tp still manje lagi

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy