Ahad, 14 November 2010

detik-detik anak kecil dibaham buaya....
















apa perasaan kita apabila melihat anak kita berada dalam perut seekor buaya?

20 ulasan:

wida berkata...

ya Allah..kesiannya

d_LA berkata...

Innalillah..semoga arwah ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman..Amin..semoga keluarga mangsa tabah..sedihnye tgk :(

dkama berkata...

Kalau boleh jangan kasi mak bapak dia tengok... PEACE...

a.samad jaafar berkata...

Ya Allah..tak sanggup aku melihatnyee...

imanshah berkata...

MasyaALlah..ngeri

Kamsiah berkata...

ngerinya..tak sanggup nak tgk..

dania_ariesya berkata...

sedeynyer.....=(
xsmpai ati nk tgk kowt~~~hu3

dania_ariesya berkata...

sedey glerr kowt~~~
xsampai atie nk tgok....
huwAwawa,,,=(

sekamar rindu berkata...

salam... dania_ariesya,


memang cukup ngeri..tak sanggup melihatnya

sekamar rindu berkata...

salam.. Kamsiah,

sangat tragis...

sekamar rindu berkata...

imanshah,

memang ngeri....

sekamar rindu berkata...

salam.. a.samad jaafar,

sangat sedih dan tak dapat dibayangkan..

sekamar rindu berkata...

salam.. a.samad jaafar,

sangat sedih dan tak dapat dibayangkan..

sekamar rindu berkata...

dkama,

mana boleh mcm tu..si ayah mesti nak tengok anak dia...

sekamar rindu berkata...

d_LA,

sedih...

sekamar rindu berkata...

wida,

sangat kesian...:)

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

ayu dah lihat cdnya..
tak silap masa tahun 2004...

memang menyedihkan..kes nie kat sabah sarawak kan>

Aqilah Nur berkata...

ya allahh.. sedihnya.. :(

waniez berkata...

Allah itu maha berkuasa, maha mengetahui, stp yg berlaku psti ada hikmah dn pengajarannya.
Anak kecil tu dh pasti ke syurga, dpt berdoa utk ibu dn ayh dia, moga Allah tabahkn hati mk dn ayh arwah..

LiNda berkata...

Allahuakhbar !

Pasti ada hikmahnya ..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy