Isnin, 22 November 2010

Kisah Pian dan Milah ..


Di sini saya coretkan sebuah cerita untuk menghilangkan boring & ianya tidak kena mengena dengan yang hidup atau pun yang sudah tiada…..


Ceritanya bermula …….Tersebutlah sebuah kisah………..sepasang kekasih yang bernama Pian & Milah……



Si Pian nak belikan hadiah untuk harijadi kekasih barunya Milah.So, Si Pian pun ajak adik perempuan sepupunya untuk temankannya pergi shopping kat Seremban Prade. Oleh kerana mereka baru dua bulan kenal jadi si pian membuat keputusan untuk membelikan si Milah satu topi kain fesyen baru saje, supaya taklah nampak sangat dia beiya iya.

Adik sepupu Pian pulak pergi beli satu seluar dalam hitam berbunga-bunga baru, sebab ada sale hari tu. masa membayar, dengan tak sengaja cashier dah tertukar kotak topi kain hitam dan kotok seluar dalam hitam adik sepupu pian. Selepas membayar si pian pun terus pergi ke kuanter hadiah dan suruh dia orang bungkus tanpa chek dulu. kemudian dia balik ke rumah dan terus tulis surat untuk Milah. serta mengeposkannya bersama hadiah yang dah tersilap tu.

surat yang dia tulis berbunyi cam nie:


"Istimewa untuk kekasihku milah, pian pilih hadiah nie kerna milah tak penah pakai bila kita keluar jalan2 dan selalu mengadu sebab panas.kalau bukan sebab adik sepupu pian , pian dah beli yang lagi jarang supaya kalau berpeluh tak lembab sangat. tapi pian tengok adik sepupu pian pakai yang ada bunga tu nampak cantik pulak. pian pilih warna hitam tu supaya tak nampak luntur promoter yang jual tu tunjuk dia punya dah seminggu tak basuh . nampak elok saje.

Pian suruh dia try milah punya sebab saiz promoter tu lebih kurang milah je .memang cantik dan menarik.harap milah suka sebab pian rasa memang sesuai dengan milah. tak sabar rasanya nak tengok milah pakai depan pian.pian harap milah akan pakai untuk pian hujung minggu nie…”


Salam sayang untuk kekasihku , milah……………


P/S : kalau milah nak pakai, pian nampak stail terbaru ialah dengan Melipatkan bahagian depan dan menampakkan sedikit rambut.


Yang Menyintaimu.."


Pian.



6 ulasan:

imanshah berkata...

haha sakit perut aku gelak

nurul berkata...

sama2....
salam perkenalan...

ANATI SOKI berkata...

wahahaha.. lawak kot!

sekamar rindu berkata...

salam..ANATI SOKI,


tenkiu singgah sini..

sekamar rindu berkata...

salam... nurul,


salam perkenalan...

sekamar rindu berkata...

salam.. imanshah,

lawak petang yg biasa2 saja...:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy