Khamis, 18 November 2010

Kursus Pendidikan Jasmani hari tu...





15 dan 16hb November ari tu aku terlibat dgn kursus PJK. ( pendidikan jasmani dan kesihatan)..terima kasih kepada Jurulatih utama yang berjaya menjalankan tenggungjwab dengan baik..dan sporting..

jawab betul sikit JU bagi hadiah...banyak betul hadiah JU ni... banyak betul perubahan yang bakal berlaku pada tahun depan..ish....siap dengan menari lagi..dan sukatan yang terbaru ialah asas renang perlu diajar juga...( nak berenang kat mana laaa ni.....sekolah yang tak ada kolam renang mcm mana?.. akan difikir-fikirkan laa kan..:)




6 ulasan:

Dinas Aldi berkata...

Waahhh, ada menari? dan asas renang? seronoknya! kena buat kolam renang dengan kadar segera! :)

en_me berkata...

x lamer lagi cuti sekolah cekgoo.. sonoknyerrr.. ehehe

imanshah berkata...

teringin betul nak berenang..tapi adeh tak pandai

sekamar rindu berkata...

salam...cikgu imanshah,

hehe..boleh belajar lagi berenang tu..selamat bercuti untuk cikgu

sekamar rindu berkata...

en_me,

ya hari ni last sekolah...hehe

sekamar rindu berkata...

Dinas Aldi,

sesuai dengan perkembangan semasa sukatan pun berubah juga..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy