Selasa, 30 November 2010

Lakukan seks 'bersaksi' mayat

Mohafri Mohamed yang dituduh membunuh isterinya Fazlina Ahmad diiringi anggota polis selepas perbicraan di Mahkamah Tinggi Shah Alam.


SHAH ALAM – Saksi pendakwaan kelima yang juga kekasih kepada Mohafri Mohamed, 38, tertuduh yang didakwa membunuh isterinya, Fazlina Ahmad, 39, memberitahu Mahkamah Tinggi di sini semalam, mereka mengadakan hubungan seks di dalam bilik di rumah tertuduh tempat mayat wanita itu ditemui dalam almari pakaian.

Sebelum itu, saksi Nazratul Annis Zainal Abidin, 23, dalam keterangannya berkata, dia dijemput Mohafri, 38, di Hentian Bas Jalan Duta, Kuala Lumpur sebaik tiba dari Parit Buntar, Perak pada pukul 5 petang, 30 Disember 2009.

Cerita saksi itu, dia yang mengenali tertuduh ketika bekerja di Tropicana Medical Centre, Petaling Jaya tahun 2009 datang ke Kuala Lumpur pada hari itu kerana merancang untuk berkahwin di sempadan Thailand selepas hubungan mereka dihalang oleh bapanya.

Nazratul Annis berkata, dia bersetuju untuk berkahwin dengan Mohafri selepas tertuduh mengaku dia sudah menceraikan isterinya.

Dari Hentian Bas Jalan Duta, Mohafri membawanya ke sebuah rumah di Ampang dekat sini.

“Saya naik ke bilik tidur di tingkat atas untuk menggunakan tandas sebelum tertuduh mengajak saya melakukan hubungan seks,” katanya di hadapan Hakim Datuk Wira Mohtarudin Baki.

Nazratul Annis yang kini bekerja sebagai pelatih pengurusan di Pulau Pinang memberi keterangan terhadap Mohafri yang didakwa membunuh isterinya, Fazlina yang mayatnya disumbat ke dalam almari pakaian di rumahnya dalam keadaan hidung dan mulutnya ditutup dengan pita pelekat.



......

35 ulasan:

kakcik berkata...

Mudahnya menyerahkan harga diri. :(

Ati Masrif berkata...

salam cikgu.

bila syaitan dah menguasai diri
setiap..langkah arahan dari dia!!

Ogy berkata...

tatau nk kata apa...huhuhuhuh..

dia pk boleh terlepas ke bunuh isteri dan sumbat lam almari tu?

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n. berkata...

dah jadi mcmnie, rah sia semua terbongkar.. sumbat mayat isteri dalam almari..?? mesti dia dah mental sikit kan...

wANieYZ berkata...

klu nafsu dah menguasai diri...cmni la jdi nyer

IBU WAFIQ berkata...

rapuhnya iman...

imanshah berkata...

murah harga diri dan nilai nyawa manusia

ANATI SOKI berkata...

subhanallah... dah psiko kot

Tn.Punya berkata...

mcm2 manusia ni..dengan mayat pon jadi

~ Lady ell ~ berkata...

eii...mcm apa je muka dia..geram,nyampah

Dinas Aldi berkata...

sampai ke tahap tu kejamnya, astaghafirullah..

AdiaLuze berkata...

Mmmm..susah la nak komen...Rsnye laki ni JIWA kot...

Nasib baik bpk dak pompuan tuh tak restu..Kalo tak, kawin la dia ngan laki yang bermasalah ni..

silap hari bln, tkt2...dia plak yg kena sumbat dlm almari plak...Hiiiisssshhh!!! Selisih la!!!!

ckLah@xiiinam berkata...

لا حول ولا فوة الا باالله العلي العظيم

MULAN berkata...

ya ampon.. apa nak jadi dunia skrg ni..

shameel Iskandar berkata...

Dalam kes ni, lelaki tu mmg gila babi. Lagi satu, girlfriend dia jugak amat tak bermaruah. Selamba jer mengaku kat mahkamah yg dia melakukan hubungan seks dgn jantan tak guna tu sdgkn mayat isteri si jantan tu ada dlm almari.

Jantan kejam dan betina tak bermaruah

nurayunni berkata...

bila manusia sudh hilang akal...

sekamar rindu berkata...

nurayunni,


hilang, akal, maka hilanglah segala2nya...

sekamar rindu berkata...

salam...shameel Iskandar


"Dalam kes ni, lelaki tu mmg gila babi. Lagi satu, girlfriend dia jugak amat tak bermaruah. Selamba jer mengaku kat mahkamah yg dia melakukan hubungan seks dgn jantan tak guna tu sdgkn mayat isteri si jantan tu ada dlm almari.

Jantan kejam dan betina tak bermaruah.."


saya suka komen awak ni.. memang tepat sekali..saya membaca berita ini pun dengan mengeleng2 kan kepala..

sekamar rindu berkata...

MULAN,

bunuh isteri semata2 nak memudahkan suami buat seks dengan perempuan lain adalah suatu tindakan yang gila babi...

sekamar rindu berkata...

ckLah@xiiinam berkata...

terima kasih komen sini.

sekamar rindu berkata...

AdiaLuze berkata...


lelaki dan perempuan sama2 tidak bermaruah...

rieyana ynn berkata...

wah..wat nyer mayat tu jadi hantu bawu tau...;p

sekamar rindu berkata...

Dinas Aldi,

memang sangat kejam....! terkejut membacanya..

sekamar rindu berkata...

~ Lady ell ~,

moga beliau mendapat hukuman yg stimpal...

sekamar rindu berkata...

Tn.Punya,


bukan buat ngn mayat..,,

suami bunuh isteri...

suami pas tu main seks dengan wanita lain..wp tahu bini ada tu mati yang dibunuh suami berkenaan..

apa jenis laki laa macm ni..

sekamar rindu berkata...

ANATI SOKI,


mumgkin jugalah tu agaknya..cikgu..apapun berita ini sangat menyedihkan...

sekamar rindu berkata...

salam... IBU WAFIQ,

rapuhnya iman...betul tu ibu.. kalu orang rapuh iman, tak tergamak membuat dua dosa besar dalam satu masa...bunuh dan zina..

sekamar rindu berkata...

wANieYZ,


nafsu yang gila telah menjahanamkan semuanya...

sekamar rindu berkata...

m.a.r.i.n.a.r.i.z.u.a.n.,

rahsia terbongkar dan hukuman dunia akan menunggu...belum tahu lagi hukuman di sana nanti..

sekamar rindu berkata...

Ogy,

terlepas hukuman di sini..tak tahulah.. tapi hukuman di sana..tak akan terlepas..

sekamar rindu berkata...

Ati Masrif,

betul tu kak...bila bertunjangkan nafsu..mcm nilah jadinya..

sangat malang lelaki ini...

sekamar rindu berkata...

kakcik,

dah memang tak ada harga diri lagi dah....

sekamar rindu berkata...

terima kasih atas komen2 para sahabat.2.

moga kita mengambil iktibar apa yang berlaku ini,..

nora berkata...

ni kategori mental aka gila dah ni

abu muaz berkata...

hukum dan undang-undang mana yang sesuai ni?

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy