Rabu, 24 November 2010

malam ni pergi gym.......


selalunya setiap hujung minggu aku akan jogging sejauh 3km, namun sejak akhir-akhir ni cuaca selalu tak mengizinkan...petang selalu hujan...so malam ini, aku sempat laa ke gymnisium..wah... kira berpeluh jugalah malam ini...basah baju yang dipakai tu..

masuk ja kat sini..tengok abg-abg dah pro...badan berketul-ketul ishh.....jelesnya aku...hehe..baru 1 hari pergi gym dah ada hati nak badan mcm gitu...ishh...




15 ulasan:

abu muaz berkata...

he,he...pergi gym

imanshah berkata...

wah bodi berketak2 la nanti

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

SR..

wow...
terbaiklah..teruskan usaha yer..
pasti berjaya.
kawal makan, kawal minum ais,

diana berkata...

3km??
huhu..
tercabut la kaki..

nunama berkata...

haha.
insyaAllah. berusaha lagi.

NS berkata...

first time jln2 kt cni.
woow. aktiviti yg sihat!

nice blog. dah follow,
mai la sggh di blog ku plak. =)

azieazah berkata...

Sekurang2 Abang badan ketul ketul tu boleh dijadikan semangat yang semakin membara.. cewahhhh!

sekamar rindu berkata...

salam..pn. azieazah,

hehehe..yaa betul..:)

sekamar rindu berkata...

salam...cikgu imanshah,

baru kali 1 pergi nya...hehe..lum ada apa2 pun lagi..

sekamar rindu berkata...

salam... NS,

saya pun dah follow..

sekamar rindu berkata...

nunama,

hehehe..nak usaha la ni..:)

sekamar rindu berkata...

salam...diana,

pada saya 3km tu dah cukup..lebih pada tu tak larat..:)

sekamar rindu berkata...

Siti Ruhayu Ab Rahman,

heheheh...

sekamar rindu berkata...

salam tuan abu muaz,

malm ni ja...:)

rieyana ynn berkata...

makaseh...polow yana ya...;D

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy