Rabu, 10 November 2010

Minah dan Siti...........


dalam sebuah kampung Minah dan Siti ni berkawan baik...suatu hari Minah ni bagitahu kat Siti..

" Siti...aku memang suka la kat Mamat tu..dah lama aku dok berangan nak kahwin dengan dia.." kata Minah..

" kamu ni tak abis-abis dok ganggu dia..janganlah ganggu dia..biarlah dia dengan jalannya." Siti ni memulakan bicara..

" Minah...tak kesian ke kamu kat Mamat tu..?" kata Siti lagi..

" ahhhh..aku tak kisah..walau apa pun berlaku..aku nak juga kat Mamat ni..selagi aku hidup..orang lain tak akan dapat dia.." kata Minah dengan suara yg agak tinggi..

"tak dapat cara baik..aku akan guna cara tak baik.., " kata Minah lagi..

" jangan..! jangan buat mcm tu..! mungkin dia dah ada orang lain.." kata Siti

" tengoklah nanti.....Mamat ni pasti akan melutut di depan aku..nanti..." kata Minah dengan yakin sekali.." Siti tak abis-abis mengeleng2 kan kepalanya..

Apakah yang kita boleh simpulkan wanita seperti Minah ni...?




..... apa khabar?

**** Nama Minah dan Siti tu adalah rekaan semata-mata tidak ada kaitan dengan sesiapa pun sama ada yang hidup ataupun yg telah meninggal dunia..!

14 ulasan:

NARDtheNERD berkata...

perigi cari timba?
:)

4f berkata...

amalkn ma'thurat pg dan petang mohon lindung dr kjahatan sgla makhluk

Tanpa Nama berkata...

SANGAT TIDAAAAAAAAAKK SUKA PADA PERANGAI SI MINAH NIH..HUHH!

beautiful_rose berkata...

obses dan psiko gila..takut dgn org mcm nieh.

nazirafarahinomar berkata...

x berkat hidup minah kalau dia buat mcm tuh, isk3x.......nauzubillah...

abu muaz berkata...

minah karan...

kak Erna berkata...

minah...minah..nape la..tak ingat tuhan..cara tak baik tu,,cara macam manakan..ish2 tak paham..

sekamar rindu berkata...

salam.. kak Erna,


kak, terima kasih atas komen kak tu..

sekamar rindu berkata...

salam tuan abu muaz,

hehe ya betul tu...:)

sekamar rindu berkata...

salam..nazirafarahinomar,


betul..semua yg baik buruk..ada pembalasannya...

sekamar rindu berkata...

salam..beautiful_rose,

betul..sangat merisaukan..:)

sekamar rindu berkata...

salam tanpa nama..,

memang tak suka...sangat menyusahkan..

sekamar rindu berkata...

salam... 4f,

moga2 begitulah..dijauhkan segala kejahatan..amin

sekamar rindu berkata...

salam.. NARDtheNERD,

perigi cari timba? lama tak dengar istilah ni..hehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy