Jumaat, 19 November 2010

remaja perempuan, lelaki bercium di tepi jalan - Romantika di Kuala Lumpur



melihat clip video ini..saya mengucap panjang....

tanpa segan silu lelaki dan anak gadis remaja ni bercium di tepi jalan (di tepi KLCC, Kuala Lumpur..)

....tak tahu nak kata apa...!


- runtuhnya moral..

18 ulasan:

kak Erna berkata...

Ya allah ya tuhanku..lindungilah anak cucu kita dari perkara2 terlarang..

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tak tahu nak cakap apa juga..

hmmm......

LATEST ENTRY

GIVE AND TAKE UNDILAH GKSB NO 51

VOTE KAT SINI YER

VOTE GKSB NO 51

♥ fara myra ♥ berkata...

tao tape. malu tgk vid ney. dulu sy tgk dekat fb. sngt terkejut. kalau ditempat awam suda mcm ney, tmpat yg sunyi , mngucap pnjg . huhu!

azieazah berkata...

Allah..
anak siapa ni.
Melayukah?

Janganlah, jauhilah keturunan ku terlibat sebegini...

siti murni berkata...

diorang ingat kat New York agak nya..

Dinas Aldi berkata...

astaghafirullahalazim..saya pun x tau nak cakap apa..

ciEk NiENa berkata...

fuhhh, terasa seperti di london.. huhu.. tak segan ehh diorang.. huhu

tot tot kecik berkata...

salam...




manusia yg tidak kenal erti segan silu dan dosa pahala..begini la jadinye..


mintak2 dijauhkan..

anyss berkata...

Salam,
Depa bangga apa...fuhhhhh!
menyedihkan betul

sekamar rindu berkata...

salam..anyss,

memnag sangat menyedihkan..

sekamar rindu berkata...

salam. tot tot kecik,

betul tu..di depan orang ramai mcm tu..kalau x ada orang entah apa lagi..

sekamar rindu berkata...

ciEk NiENa,

yaa..rasa mcm di sana je..

sekamar rindu berkata...

salam. Dinas Aldi,

mengucap panjang dengan kerenah keruntuhan akhlak anak muda zaman skrg..

sekamar rindu berkata...

salam.. siti murni,

betul tu...memalukan..

sekamar rindu berkata...

azieazah,

rasanya mcm melayu..

sekamar rindu berkata...

salam.. ♥ fara myra ♥,


di tempat sunyi..lebih daripada tu..

sekamar rindu berkata...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr,

insyallah..vote 51 nanti..:)

sekamar rindu berkata...

salam.. kak Erna,

moga kita semua mendapat perlindungan daripada benda2 yg tak baik tu..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy