Jumaat, 19 November 2010

selamat bercuti kepada guru-guru dan pelajar2 saya.....

jamuan kelas ada lagi ni.....tq

makan sate hari ni

terima kasih....


sayu dan hiba apabila anak-anak murid saya sempat bersalaman seorang demi seorang hari ni dengan semua guru. termasuk saya....sambil berkata..

" cikgu..ampunkan segala kesalahan saya..halalkan semua ilmu yang cikgu bagi pada saya...'


terkedu mendengarnya.sehingga aku terhenti seketika..

" Afiza...cikgu halalkan...cikgu doakan kamu akan berjaya dalam pelajaran...InsyaAllah.." kata aku.

"Ezah...cikgu perhatikan sejak tadi .kamu ni muram saja...kenapa?"

"sedih laa cikgu..kan hari ni kan..hari last...." kata Ezah, adalah salah seorang pelajar cemerlang yang mendapat 5A dalam UPSR baru-baru ni..sama juga dengan Afiza..

" jangan sedih...kamu boleh berhubung dengan semua rakan2 tu kan...fesbook ada..email ada...tapi cikgu buat masa skrg ni lum ada lagi fesbook...hehehe..

Apapun...selamat bercuti kepada semua guru dan pelajar-pelajar....kepada pelajar2 saya yang akan naik ke tingkatan 1 tu..selamat maju jaya cikgu doakan..


- selamat bercuti kepada kamu juga...packing barang tu..pastikan tak de barang yg tertinggal ek.( broadband ke..hehe..laptop ke..)..bil2 tu pastikan dibereskan...:)

22 ulasan:

imanshah berkata...

selamat bercuti..sayu membacanya, sayu lagi mendengar background music dari hadad alwi ni

nunama berkata...

Belum cuti lagi Cikgu. Ada 3 paper lagi sedang menanti.

kinah berkata...

selamat bercuti cikgu.. heheh

Tanpa Nama berkata...

selamat bercuti buatmu sekamar rindu.. :)

jangan main air hujan time cuti sekolah yea..haha

..........SEMUA INGAT.. hehe

4f berkata...

salam

selamat bercuti cikgu ^^

Dinas Aldi berkata...

Selamat bercuti, cikgu!

abu muaz berkata...

begitulah nasib sang guru.... pelajar datang dan pergi.

imanshah berkata...

sedih juga membaca post ini, namun sedih dan sayu lagi saya mendengar back ground music oleh Hadad Alwi ni..sayu je rasa..sebab tu saya selalu singgah di sini..nak dengar muzik yg sungguh menyentuh hati saya

Brilliant Marjan berkata...

salam...

selamat bercuti juga..bestnya..

MENJEJAK DEWASA~ berkata...

inilah lumrah insan bernama cikgu...!!
biarpun saya belum lagi menjadi cikgu, tapi saya tetap merasakannya...
selamat bercuti cikgu!

syira qahira berkata...

salam

ala colud9 dan satey itu
mahu sedikit
lapa nieh
ngeh3..

cikgu pun selamat bercuti yea..
balik main banjir boh..:)

sekamar rindu berkata...

syira qahira,


hehehe...lama tak main air boh....teringat zaman kecil2 dulu..hehe

sekamar rindu berkata...

MENJEJAK DEWASA~

selamat bercuti...terima kasih..

sekamar rindu berkata...

Brilliant Marjan,

selamat bercuti..tq singgah sini..

sekamar rindu berkata...

imanshah,

pelajar-pelajar yg sedih...cikgu pun turut sedih juga..huhuhuhu.

selamat bercuti juga buat cikgu..

sekamar rindu berkata...

salam.. abu muaz,


hehhe...begitulah nasib guru...pelajar datang dan pergi..

sekamar rindu berkata...

Dinas Aldi,

selamat bercuti...

sekamar rindu berkata...

4f,


selamat bercuti juga buat 4f..

sekamar rindu berkata...

salam...tanpa nama,


hehe..terima kasih ingat semua..;))
tak nak jadi mcm ari tu..

sekamar rindu berkata...

kinah,

selamat bercuti juga dari saya..

sekamar rindu berkata...

nunama,

good luck to you....jwb exam elok2 ya..

sekamar rindu berkata...

imanshah,

background muzik yg begitu tennagkan jiwa..heheh..selamat bercuti cikgu,,

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy