Jumaat, 12 November 2010

selaput dara palsu....ishhhhh..!




Dunia semakin maju..sekarang ni bukan saja, ada duit palsu, cek palsu, kad kredit palsu malah yang lebih hebat dari tu pun ada, iaitu "selaput dara palsu" ishh....

harganya sekitar US 50.00 ( RM 180.00) yang diberi nama "Artifical Virginty Hymen" adalah merupakan selaput dara yang mendapat permintaan yang tertinggi di negara-negara Asia Tenggara, tak pasti di Malaysia, ada permintaan yang banyak juga tidak..

Macam-macam sekarang ni.....ishhh.. Pihak Kerajaan perlu mengharamkan produk ini kerana ianya memberi kesan yang tidak baik terhadap moral dan akhlak gadis-gadis dalam negara kita ini..



26 ulasan:

ain nina berkata...

ada jgk yer org nk cipta menda2 mcm ni...pe pun, thanks for sharing.....

♥ fara myra ♥ berkata...

ney la jadinye kalo dunia da semakin maju. huhu!

MENJEJAK DEWASA~ berkata...

hish, mcm2 skrg ni...
mohon izin utk copy.
sekadar utk kongsi info bersama~
tQ

Siti Ruhayu Ab Rahman berkata...

astafirullah...

apa nak jadi...kalau dapat haramkan, pantau...
tapi...sure ada y seludup gak...alahai..

tot tot kecik berkata...

salam..

ni klu brg..ade ag stu cara cm wt pmbedhn ckit..mmg tuk sambugkn dara real..xtau cane prosedur nye..

Marina Monroe berkata...

Salam ziarah, Ishhh...macam2,
kesian kaum lelaki kalau tertipu dgn benda yg 'murah' dara nya.

uMie_cHan berkata...

mcm2 la skng ni....
cube la create bnde plsu yg bmnfaat..
organ palsu ke...hohohoh

sekamar rindu berkata...

salam... uMie_cHan,


tu laa tu...macm2 hal la pulak..ishh

sekamar rindu berkata...

salam.. Marina Monroe,

kalau terkena memang parah..hehe

sekamar rindu berkata...

salam.. tot tot kecik,


ya ke.? tak tahu laa pulak...hal ni..

sekamar rindu berkata...

salam..Siti Ruhayu Ab Rahman,

betul tu..sangat setuju..

sekamar rindu berkata...

MENJEJAK DEWASA~,

saya izinkan..:)

sekamar rindu berkata...

♥ fara myra ♥,

maju ke arah yang tak baik..

sekamar rindu berkata...

ain nina,

ada..mcm hal laa pulak..tq singgah komen..

Ati Masrif berkata...

dunia makin maju..
macam2 dicipta dan tertipu..huhu

abu muaz berkata...

seratus lapan puluh je!!!

sekamar rindu berkata...

salam...tuan abu muaz,


dara yg terlalu murah...hehe

sekamar rindu berkata...

Ati Masrif,

jangn ada yg terkena sudah..:)

diana berkata...

eii..
geli jek..

nurayunni berkata...

ee....ade jgk ke...huhuhu

sekamar rindu berkata...

salam.. diana,

hehe..geli pun abis jual tu..

sekamar rindu berkata...

salam.. nurayunni,

hehe..ada..

ANATI SOKI berkata...

wow! de jgk menda cmni.. wahaha.. funny..
gelak2 smabil tgh membayngkan. mahahaha

aliesha kirana berkata...

eii..cam geli jek tgk..huhhuhu~

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

salam\
gembira bebudak sekolah mengandung..

imanshah berkata...

merepek dan merapu

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy