Isnin, 22 November 2010

Terima Kasih Ben Ashaari., Follow Blog Saya...( follower yang ke 615)



Saya hari ini sangat gembira kerana Blogger Terkenal Tanahair, Ben Ashaari singgah dan telah follow blog sekamar rindu ini..Terima kasih buat Ben Ashaari...bukan senang untuk blogger hebat seperti Ben Ashaari untuk terjah blog saya ni..saya tahu dan sedar itu, kerana beliau mempunyai follower melebihi 4000 untuk disinggahi.. rasa sepeti mimpi...terima kasih Ben..!

Kepada sesiapa yang masih belum follow blog Ben Ashaari ini, boleh la berbuat demikian.....


615

13 ulasan:

sarah-najwan berkata...

tahniah..

Tn.Punya berkata...

tahniah kerana disinggahri BEN..aku ben tak sudi datang pon

abu muaz berkata...

hebat kamu sekamar rindu

Syima Emi berkata...

wah bestnye blogger terkenal follow :)

MENJEJAK DEWASA~ berkata...

tahniah!

beznye...

sekamar rindu berkata...

MENJEJAK DEWASA~,

terima kasih pada Ben..:)

sekamar rindu berkata...

salam.. Syima Emi,

ya...saya rasa bangga juga..:)

sekamar rindu berkata...

salam...tuan abu muaz,

tak hebat tuan..biasa2 saja tuan..:)

sekamar rindu berkata...

Tn.Punya,

mesti singgah tu...cuma bagi komen di blog dia tu..:)

sekamar rindu berkata...

salam.. sarah-najwan,

terima kasih..:)

misza berkata...

memang best kan. ye la follower dia 4000 lebih. bukan senang dia nak sggh, lg pulak dia tak punya waktu nak blogwalking.

sekamar rindu berkata...

misza,

ya betul....org yg hebat mcm Ben tu...kalau dia follow tu mcm best sangat dah...tq Ben..

eman berkata...

Ben pon follow sy jgk.. rse mcm dihargai bile wt blog.. hoh0..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy