Rabu, 24 November 2010

US akan Serang dan TAWAN Korea Utara dalam masa terdekat......

Lokasi Serangan Korea Utara

Peluru Berpandu belum guna lagi ni..

Pulau Yeonpeong Korea Selatan dibedil Korea Utara

Penduduk Korea Selatan yang selamat melarikan diri

Korea Utara akan dijajah oleh Amerika Syarikat?? Biar betul..., selalunya mcm tulah...apabila berlaku perang ke atas negara yang sangat penting kepada US, seperti Korea Selatan, US pasti akan menggunakan kesempatan ini untuk cuba menakluk negara lain.. cuma yang membantutkan negara Korea Utara, tidak ada minyak seperti Iraq. Kalau Korea Utara ni kaya dengan minyak pasti dah lama dah kena takluk..

Dulu, pada 2hb -04hb Ogos 1990, Iraq telah menawan negara Kuwait, tapi dengan bantuan US, Kuwait dapat dibebaskan sebulan kemudian. Adakah peristiwa ini akan berulang?. Semalam, Korea Utara telah menyerang dengan melancarkaan beratus-ratus tembakan meriam berat ke atas Pulau Yeonpeong yang menempatkan kira-kira 1000 tentera Korea Selatan. Pulau Yeonpeong. adalah pulau yang menjadi rebutan antara Korea Utara dan Korea Selatan, sejak Perang Korea lagi..

Baru dok bercadang nak pergi bercuti kat Korea Selatan...dah tak dapat....




mood happy petang ni..

8 ulasan:

kakcik berkata...

Andainya benar - minta dijauhkan dari membabitkan/melibatkan negara kita...

abu muaz berkata...

jangan mangsakan tentera negara lain jadi pasukan pengaman.

semuanya perencanaan amerika yang jahanam itu.

faRiha berkata...

huhu~~ macam2

nunama berkata...

huhu.
takutnye.

sekamar rindu berkata...

nunama,

moga negara kita tetap aman..

sekamar rindu berkata...

faRiha,

dunia akhir zaman mcm tu laaa

sekamar rindu berkata...

salam..tuan abu muaz,

US memang dok cari peluang je tuu..

sekamar rindu berkata...

salam..kakcik,

moga negara kita tak jadi mcm tu,

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy