Isnin, 6 Disember 2010

3,206 isteri hidap HIV. gara-gara suami langgan pelacur



apalah nak jadi dengan dunia hari ini...isteri yang halal ada kat rumah, tapi masih lagi melanggan pelacur yang murahan, sekitar RM 30.00 atau RM 50.00 sekali perkhidmatan. dan lebih teruk.. akibat melanggan pelacur itu tak pasal-pasal isteri yang ada kat rumah dan dijangkiti HIV. Isteri yang tidak berdosa tu yang menjadi akibatnya gara-gara suami laknat yang melanggan pelacur di negara jiran, Golok Thailand.

Menurut kosmo hari ni, seramai 3206 orang isteri dijangkiti penyakit HIV gara-gara suami yang tidak setia dan durjana.....





............

32 ulasan:

CGG berkata...

cgg rasa gerammm bila baca

puteri cahaya. berkata...

astagfirullah al azim... takutnyer.. takut nak membina masjid. takut tersalah pilih.. tapi, sesungguhnya perempuan yang baik adalah untuk lelaki yang baik, sebaliknya lelaki yang jahat adalah untuk perempuan yang jahat.. Wallahu alam.. nauzubillah min zalik.

Anisa Hang Tuah berkata...

ya Allah
minta dijauhkan semuanya

kakcik berkata...

Sedih! :(

::..Dia daYa..:: berkata...

Salam,

Kasihan kepada isteri yang setia dirumah... dapat penyakit walaupun tidak dicari

nur hidayah berkata...

yaaa ramai giler
xsangka ada kes cani...
kesian isteri...

IMANSHAH berkata...

Penyakit yang belum ada ubat

Myaby berkata...

kesian si isteri jadi mangsa. lepas tu anak pulak diturunkan HIV tu.

astagfirullah.

nora berkata...

mintak dijauhkan, amin

Dinas Aldi berkata...

kategori suami buta perut. dia dah kena, habis semua pun kena sekali. na'uzubillah..

ainakhani berkata...

x mau suami cam ni ! x mau !

baincardin berkata...

Selamat Menyambut Maal Hijrah 1432! ^_^

Fxysche Nas berkata...

Astaghfirullah...
mohon dijauhkan !

aNaYaNa berkata...

huhu..moga kehidupan kita semua bersih dri bala ni..

abu muaz berkata...

bahaya semua ni... hancur .

Syira C Gadis KidaL berkata...

salam..

perlu ke berkahwin kalau dunia dah jadi macam ini ;(

sekamar rindu berkata...

Syira C Gadis KidaL,

kahwin tetap perlu kahwin...itu sunnah nabi kita..

sekamar rindu berkata...

salam...tuan abu muaz,

memang bahaya penyakit ni tuan..

sekamar rindu berkata...

aNaYaNa,

harap2 mcm tulah..:)

sekamar rindu berkata...

baincardin,

selamat menyambut Maal Hijrah..tq atas ucapan anda.

sekamar rindu berkata...

ainakhani,

harap2 kita dijauhi dengan semua ini..

sekamar rindu berkata...

Dinas Aldi,

suami yg tak bertanggungjawab mcm nilah...:)

sekamar rindu berkata...

nora,

minta dijauhi semua tu..:)

sekamar rindu berkata...

Myaby,

memang sangat kesian..isteri yg x berdosa juga turut dijangkiti..

sekamar rindu berkata...

IMANSHAH,

benar tu cikgu....sehingga sekarang masih belum ada ubat lagi..

sekamar rindu berkata...

nur hidayah,

ramai..kesian kena kat isteri..

sekamar rindu berkata...

:..Dia daYa..::,

benar..sangat kesian..

sekamar rindu berkata...

kakcik,

itulah jika dapat suami yg durjana..

sekamar rindu berkata...

Anisa Hang Tuah,

minta dijauhikan semua tu..

sekamar rindu berkata...

puteri cahaya,

banyakkan doa ke hadrat Allah swt..jangan tersalah pilih..:)

sekamar rindu berkata...

CGG,

itulah hakikat yang dihadapi oleh para isteri yg terpaksa menanggung derita gara2 suami yg "makan luar"

♥cutebabygirl♥ berkata...

astaghfirullah..mintak dijauhkan..

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy