Khamis, 2 Disember 2010

4 kelebihan suami yang berisi..wanita dan bakal-bakal isteri perlu tahu..





jodoh ditangan tuhan..kadang2 tu, kita nampak isteri seseorang tu tak tinggi mana, pendek je, tapi dapat suami yang mak..aii..tingginya..6kaki 2 inci.., tinggi tu.., ada pulak tu isterinya berkulit putih suaminya pulak kulitnya gelap..semua itu adalah ketentuan Allah swt..

sama juga kalau-kalau isteri-isteri yang berjodoh dengan suaminya yang montel ( atau berisi), sebenarnya, suami yang berisi ni TERLALU BANYAK KELEBIHANNYA...siapa2 yang belum kwin tu..berdoalah agar dapat suami yang montel2 dan beisi..

antara kelebihan-kelebihannya adalalah seperti berikut :

  • suami2 yang berisi ni selalunya mempunyai perut yang besar..jadi kalau isteri tak abis makan nasi tu, boleh suami yang tolong abiskan...sekaligus mengelakkan berlakunya pembaziran..membazirkan perangai syaitan.....:))
  • kalau tengah-tengah berehat di depan tv kat rumah tu, terasa isteri nak baring, suami yang berisi dan montel boleh dijadikan bantal..jimat masa tak yah nak bangun masuk bilik ambil bantal...:))))
  • kalau tengah berjalan-jalan dengan suami yang berisi tu, tiba-tiba hujan turun, dan payung pulak lupa nak ambil dalam kete, suami yang berisi boleh dijadikan payung sementara mencari tempat berteduh.
  • kalau tergelincir dan jatuh bersama suami yang berisi ni, tak perlu susah payah nak fikir pasal keadaannya sangat kerana apa? Ya...kerana kemontelannya tu membolehkan suami bergolek dengan laju dan mengurangkan kecederaan pada suami... silap2 si isteri boleh tumpang landing atasnya...:))))

untungkan??.....hehe..


..demam..

19 ulasan:

Miss Nina berkata...

memang untung woooo !
kihkihh :)

ANATI SOKI berkata...

peluk best! boleh buat bear bear! ahahaha

ainnoraini berkata...

tapi hubby ku tak mcm tu...perutnye belum membesar lagi...hehehe..

tapi mcm kesian la kalau perut dia terlalu besar...ade jugak kwan yg berbadan besar ni...bile jln slow jer...

teringat time mengandung dulu2...mcm tu ke dia rase agaknye ye...eee tak larat nak bawak bile berat badan meningkat...

.sweet-ants. berkata...

lg 1, pjahat pon takut nk dekat kite sbb laki kite besar..hehe

azieazah berkata...

Wakakakaka... pandai ler ko.

Kata orang, buncit tu lambang kemakmuran. Makmur ler sangattttt...!

hahahaha

honeyvsbee berkata...

huhuhu ingat aper...tp penjahat takut tu memang betul...my hubby berapa kali dah kejar peragut..peragut tu menyerah diri jer bila tengok dia...ngeh2

NajlaaY berkata...

cute sgt post ni. sbenanye smua org, montel comel, kurus kering ke, tinggi rendah, sume ade klebihan masing2. :D

Daddy Ziyyad berkata...

esok buat pulak kekurangannya..hehehe

JUE berkata...

ha3...cumel3nyer....

sekamar rindu berkata...

JUE,


terima kasih singgah sini..:)

sekamar rindu berkata...

Daddy Ziyyad,

hehehee.:))
tq singgah komen di sini..

sekamar rindu berkata...

NajlaaY,

betul..setiap insan ada kekurangan dan kelebihan masing2..:)

sekamar rindu berkata...

honeyvsbee,


oo..sr terlupa masauk tang tu..:)
betul setuju..

sekamar rindu berkata...

azieazah,

hehehe betul tu..lambang kemakmuran..:))

sekamar rindu berkata...

.sweet-ants,

yg ni terlupa nak tulih...:))

sekamar rindu berkata...

ainnoraini,

betul tu...badan besar cepat penat..:)

sekamar rindu berkata...

ANATI SOKI,

aaah..yang ni pong lupa nak masuk dlm list..:))..

sekamar rindu berkata...

Miss Nina,

hehehe..memang untung..:)))

cek chun berkata...

hahahahahaha.. adessss. cek yg badan berisi lak camno nih

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy