Ahad, 19 Disember 2010

Akibat Kantoi Skodeng, Jiran Tunjuk Buah Dada Sebagai ‘Hadiah’







jeng.....jeng...jeng.......





















tak senonoh betul....kepada wanita2 di luar sana jangan diikut perangai yang tak senonoh ini... dan satu lagi..kalau dok berjiran tu tak perlulah nak skodeng2 orang..buatlah hal masing2..jangan dok nak ambik tahu hal-hal dalam kain orang..




...mcm2 hal..dalam dunia ini.

18 ulasan:

kay yea berkata...

perghh..belanje cm2 je?org malaysia ke?melayu ke??esh3........

woot-woot berkata...

menggugat iman - -"

misz nana berkata...

aiya.. macam2 lor.. huhu

tomatokering :) berkata...

haiyo !!! apakah ?___?'

Rozuan Ismail berkata...

gila ke apa,,x de maruah tol

akubest501 berkata...

best.....hehe

ahsfantasy24 berkata...

fullammmakkk...
untung owg yg skodeng tu..hehe

MAPPIAU berkata...

hohohoho giler selamber itu fomfuan ishhh..mintak dijauhkan dari sume2 ni..

Vanilla Espresso berkata...

Padan ngan muka nak sangat sekodeng kan..haha tu dia..terus buka je bage tengok tak payah nak sekodeng kodeng lagi lepas nie..baru tau..

sekamar rindu berkata...

Vanilla Espresso,

hehe..:)

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

pompuan tu dah geram sangat tu puan..
:)

sekamar rindu berkata...

ahsfantasy24,

heheeh..yaalah untung..free dapat tengok..

sekamar rindu berkata...

akubest501,

hehe..best ek?

sekamar rindu berkata...

Rozuan Ismail,

dua2 takdok maruah...

sekamar rindu berkata...

tomatokering,

hehe..jangan terkejut

sekamar rindu berkata...

misz nana,

hehehe..tq singagh komen..

sekamar rindu berkata...

woot-woot,

laa..takkan mcm tu pun dah tergugat iman...

sekamar rindu berkata...

kay yea,

teerima kasih..:)

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy