Sabtu, 25 Disember 2010

Aksi Terlampau Pengantin Yang Macam-Macam Ada







Well, sesiapa sahaja yang melangsungkan perkahwinan pastinya mahu hari bersejarah itu dirakamkan supaya ianya dapat dijadikan sebagai satu memori yang boleh dilihat semula pada masa yang akan datang. So, anak-anak, cucu-cucu dan cicit-cicit pun boleh la nengok sama gambar-gambar time kahwin tu. Syok habis.

Tapi kalau gambar-gambar macam kat atas ni, rasanya tak payah rakam pun takpe. Kenapa? Korang nengok la sendiri kalau nak tahu kenapa. Hee..



sumber: zon bebas

2 ulasan:

MAPPIAU berkata...

yeeewwww ntahhapehape la dieorang nih isshhhh..hihii

abu muaz berkata...

di barat ni, takut di timur lebih dasyat lagi

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy