Selasa, 28 Disember 2010

"AKU BLOGGER NEGERI SEMBILAN"


Blogger ikut negeri?? macam menarik bunyiknya. Kalau korang rasa korang semua dok di negeri-negeri di Malaysia, bolehlah join ni di BLOG PILIHAN MALAYSIA. Makanya pada hari ini tibalah giliran. Saya dengan rasa bangganya aku nak umumkan entri saya bertajuk

"AKU BLOGGER NEGERI SEMBILAN"


  • Nama Sekamar Rindu: Diambil daripada cerpen saya. Saya adalah seorang guru yang mengajar Sains, di bandar Seremban. Berasal dari Negeri Warisan Budaya, Kelantan Darul Naim. Minat dalam dalam pelbagai genre seni, seperti melukis,bermain muzik, serta berkebolehan mencipta lagu,dan juga sebagai salah seorang guru muzik di sekolah.
  • Status Anda - dalam perhubungan
  • Cara Menghubungi : email di anaklaut09@yahoo.com
  • Daerah/Jajahan- Bandar Seremban
  • Tempat Tinggal - Bandar Seremban.
  • Apa yang menarik di tempat anda: sila rujuk pada gambar-gambar di bawah



Tempat Berkelah di Ulu Bendul ** dekat saja dari Seremban


Pusat Membeli Belah di Nilai 3


Cendol Leman Dawi Di Seremban yang terkenal ** bayar cendol satu kali boleh tambah berkali2


Dataran Senawang


Muzium Negeri, Taman Budaya



Pesanan Dari Saya Sekamar Rindu:

Kapal layar di hujung jeti ikan pari taruh di api
Kita berlayar di musim nanti biarlah padam segala sepi
Aku berjanji kepada bumi demi engkau si bidadari
Bila bersama sampailah nanti di pintu syurga saling menanti..

sr


6 ulasan:

Faaein berkata...

wah.. Blogger N9.. kenapa tak Kelantan? huhuhu.. =]

Db Cooper berkata...

lubuk memancing kat negeri sembilan ada x?

IMANSHAH berkata...

Kenapa Solo ada *****?konpius2

MAPPIAU berkata...

hehehehe saye pun asal nogori jugak huhuhu

bidadari berkata...

salam SR..

sy lak asal Melaka...
tapi bleh cakap negori gakk..hihi..:)

reen berkata...

idop nogori..yeah..!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy