Isnin, 20 Disember 2010

anak gajah yang gatal....


saya tak faham la kenapa anak gajah berbuat sedemikian rupa pada perempuan muda tu...?? dalam hati aku..kecil2 pun dah nak menggatal...ishh....kesian kat perempuan muda tu..



8 ulasan:

Zana :) berkata...

hahaha.. muka ppuan tu kelaka XD

Amirah Yusof berkata...

haha..cam seram+geli je...

gadisBunga berkata...

perkara ni boleh mengakibatkan tindakan refleks yang melibatkan tendangan kat anak gajah tu...hihi

MAPPIAU berkata...

mungkin anak gajah tuh kurang kasih sayang kot hahahaha

Rozuan Ismail berkata...

gersang la kot..kena cari cepat2 couple utk dia..hehe

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

anak gajah tu kata.. nak pakai pendek2 baik angkat terus tunjuk semua.. kekekekekekeke

Jeely jelly berkata...

anak gajah tu rase pempuan tu salah function... g zoo pky dress.. tu yg jd cmtu.. haha

Jeely jelly berkata...

anak gajah tu rase pempuan tu salah function... g zoo pky dress.. tu yg jd cmtu.. haha

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy