Isnin, 20 Disember 2010

bayi dipijak-pijak sampai mati...kejamnya manusia..


hampir menitis air mata saya melihat gambar ini...sanggup memijak budak ( bayi yang tidak berdosa ini)...

kejamnya manusia... kita nak buat mcm ni pada bintang pun rasa belas kasihan..ni kan pula pada seorang manusia...sangat kejam manusia-manusia zaman ini...

apalah dosa budak tu..sehingga sanggup lakukan sebegitu rupa.?? ...





17 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

kurang ajar betull
kejammnyee

Myaby berkata...

ya allah

apa ni? kenapa pijak budak kecik.

Anisa Hang Tuah berkata...

kurang ajar betull
kejammnyee

Novelgurl berkata...

zalimnya.kat mna ni.

mia.lia's profile berkata...

ksian tgk bdak kcik yg xde dosa agi tu..nk2 tgk muke dia,,kejam btol mnusia skng nih

Lis Amir berkata...

kejammm sangat2! xtau nak describe macam mane orang prgai mcam ni.

YAYA AZURA berkata...

kejamnya!!tak sanggup nak tengok....

anakibu berkata...

kembar mmg sedih tgk pic nie... aper2 pun balasan tetap balasan satu hari nanti....itu punca krn kurang ilmu....

♥ fara myra ♥ berkata...

kesiannye budak budak yg tak bersalah nie. huuu

azana berkata...

kejam2...kejam2...sampai ati..

cemomoi berkata...

napa pulak la bergambo gitu... nak bangga ke dengan menda dia buat tu

AMMAR YASIR berkata...

Sangat kejam manusia ni

eB@mamaAerish'n'Aed berkata...

aduh... skt jntg eB... naper eh?... kejamnyer... kalo dpn mata tuh... mau eB tikam...

aida4eva berkata...

rasanya penah baca pasal ni dulu..orang tua tu bukan pijak untuk bagi budak tu mati. tapi dia pijak untuk merawat penyakit budak tu. bunyi macam pelik kan..tapi itu la yang sy baca dulu.anyway,cara dia memang kejam lah~ niat tak menghalalkan cara.

::..Dia daYa..:: berkata...

Kesian nya mereka

raziellia berkata...

kejamnya..
xde hati ke ape tuh ??
dunia dunia..

MAPPIAU berkata...

sungguh... menitis air mate saye tengok gambar2 tuh. terhiris sungguh naluri keibuan saye melihatnye. mudahan mereka yang tidak bertanggungjawab tu dilaknati.

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy