Ahad, 19 Disember 2010

beza penjual air di negara kita dan di afrika..

penjual air menunggu pelanggan di tepi jalan di Afrika


penjual air di negara kita....


beza penjual air di negara kita dan di luar negara.......tapi dua2nya mencari rezeki yang halal..tapi yang mamat afrika tu..pakai seluar hingga ke dada, taktik nak menarik pelanggan saja..( hahahaha)

agak2 kita akan beli yang mana, kalau dua2nya ada di negara kita..???




9 ulasan:

.sweet-ants. berkata...

sy pilih yg jual dlm kedai bbanding di tepi jln

-hanyaaku- berkata...

pilih yg mna satu?! pilih sape yg jual lagi murah la..

ehh.. laki 2 pkai sluar camtu, may b dia takde duit nak gi potong seluar yg lebih tu kot! hahaa =)

Solihin Zubir berkata...

haha.. tuck in smpai ketiak!

Hishyamuddin berkata...

waaa..tinggi sgt seluar 2..skema..hahha
xnak beli la ngn dia..hehe

Novelgurl berkata...

hahha,lawak r..pakai suar gitu lak.

Rozuan Ismail berkata...

belilah brangan buatan Malaysia!! huhu,,halal pon halal..entah air apa la mamat afrika tu jual ye

ahsfantasy24 berkata...

hehe..
ktne la die beli sluar camtu,
susa nk jmpe kt mlaysia tu~

Amirah Yusof berkata...

dah mmg pinggag dia smpi ke dada nk bt mcm mana..hhaha

MAPPIAU berkata...

aduiiilah sluar nak sampai kat bawah ketiak hahahahaha macam2 tul...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy