Isnin, 13 Disember 2010

jenis-jenis parabola yang ada di serata dunia..

banyak giller parabola..ish



kat sini pun ada..


yang ni parabola yang comel


sini pun ada.

sini pun ada..


rumah mcm ni pun ada juga.


yang ni pun ada.

dalam semak samun pun ada..


yang ni paling aku suka....hehe


best....hehe

mak ooi..yang ni parabola apa ni..


lori pun ada..

sini pun ada..


yang ni saya suka..


kat perahu pun ada


Inilah parabola ataupun alat pemancar yang ada di serata dunia....di negara kita, penggunaan parabola taklah digunakan dengan cara meluas..kecuali orang-orang kenamaan, VVVIP saja yang ada..

tapi di negara luar, petani biasa pun ada parabola...biasalah dia orang pun nak nengok siaran bola sepak juga kot..

so lihatlah...mana-mana yang paling cantik parabola tu....


sumber: klik sini



10 ulasan:

Ayuni berkata...

kreatifnye manusia, kn...

nur intan hazirah berkata...

cemat la hihihihihi

Myaby berkata...

parabola kat indonesia besar besar. hihi.

::..Dia daYa..:: berkata...

Suka parabola yang warna warni
cantik

CGG berkata...

shuke tgk..

comel2 blako:)

Jeely jelly berkata...

terbaek lah yg gune kuali tu.. haha :)

gadisBunga berkata...

zmn sekarang dah susah nak jumpe parabola kat m'sia sebab memasing dah ada astro. hahahaa

ANATI SOKI berkata...

nice entry! :)

IBU WAFIQ berkata...

yg warna warni comel je...suke tengok..

af berkata...

ouh, parabola yg ni ke?1st time tgk tajuk dan tgk 1st gambar xterpk pulak psl bnda ni, yg terbayang binaan2 x^2,hehe

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy