Isnin, 27 Disember 2010

Budak Sekolah Kena Cabul..( sebenarnya gadis ni yang suka..dilakukan mcm ni)


SUNGGUH MEMALUKAN: seorang pelajar perempuan dengan tanpa rasa malu membenarkan seorang pelajar lelaki untuk memegang payudaranya. Bukan sahaja diraba, malah turut dirakam dengan menggunakan telefon bimbit oleh seorang lagi rakan.

Sungguh memalukan lagi apabila perempuan tersebut boleh tersenyum apabila adegan tidak senonoh mereka dirakam didalam kelas. Rakaman video selama seminit tersebut turut di “upload” ke youtube.

Betapa murahnya maruah diri pelajar perempuan terbabit apabila sewenang-wenangya memberikan payudaranya untuk dipegang kepada kaum lelaki. Apa nak jadi dengan budak sekolah zaman sekarang ni, kerana perbuatan tersebut agak memalukan kaum perempuan.




jagalah sikit maruah tu wahai wanita..!

13 ulasan:

Shaheila Malek berkata...

Bila dah kene rogol baru nak terjerit2....

Cik Mus berkata...

budak sekarang ramai yang menyedihkan

whitelover berkata...

adududuuuuuu..parah

Reen Azreen berkata...

bdk2...xtau ape diorg pk kn..

Dinas Aldi berkata...

Salam dik. memang tergamam setiap kali baca pasal perkara macam ni..

FasiHaH SupiaN berkata...

menyedihkan....

Nur Shareena.. berkata...

kesian mak ayah ,

mia.lia berkata...

dah beranak..pstuh reti plak buang anak

geekz36 berkata...

ada yang lompat dari tingkat 10 nnt ni

aida4eva berkata...

sedih! :'(

MAPPIAU berkata...

ish ish ish, ape nak jadi nih adoiila

mrsharis berkata...

minta dijauhkan kita & zuriat dari kejahilan mcm tu..

dya adriza berkata...

rasa nk tampar2 je diorang nih

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy