Isnin, 27 Disember 2010

Burger Ular Di Indonesia: Berhati-hati pada yang nak ke Jakarta Melihat Perlawanan Bola Sepak Piala AFF tu..

ular-ular khas untuk dibuat daging burger


ular-ular yang dipotong dibuang isi perutnya


banyaknya ular ni..ishh

daging ular yang dipotong

dimasukkan ke dalam burger

burger ular yang siap dimakan...


saya dapat tahu, ada juga peminat-peminat bola sepak yang akan pergi ke Gelora Bung Karno, Jakarta, untuk menyaksikan Perlawanan Akhir kedua pada 29hb Disember 2010 ini..

so.....hati-hati apabila nak membeli burger di sekitar Jakarta tu.... jangan tersalah beli burger ular pulak... ada yang pernah terkena ini.. nak kata apalagi..bila dah masuk perut..

so berhati-hati..pastikan yang halal..





16 ulasan:

::astonishing az:: berkata...

euwwwwww....

Miss Izah Mohamed berkata...

masyaAllah... huuuuuuu...

ღEimaneelღ berkata...

erkkkk

aliza berkata...

sekali tengok cam burger daging.x nampak macam buger ular.

Cik Mus berkata...

err, tak lalu tengok.

GadisKecil berkata...

euuuwww! bahayer neh kalo ada yg slh mkn....

ANATI SOKI berkata...

euw euw euw.. sumpah geli!!! berhati2 lah ttg pemakanan bila disana nnti! heheheh

Engku nor Hamidah Ear berkata...

berpinar tgk ular2 tu..
mmg akan sentiasa beringt kalo ke sana...
huhuhu

IMANSHAH berkata...

wahah eksotik sungguh, cuba nak

Cahaya Kehidupan berkata...

eee...sangat meloyakan tekak...huhu

Nurfatin Liyana berkata...

mmg sane buat eh beger ular nie? yekksss !

suka cartoon berkata...

wey laweng...hehehehe..geleman la plak...kui..kui..kui..

Izamir Ridzwan berkata...

geli2

sicomot-comel berkata...

yuksss...mmg geli..

tp,,ape hukum mkn daging ulo?

eka berkata...

euwwwww x786278289364225656

raziellia berkata...

yucks !
dah xde benda lain ke nak makan ?
hailaa -__-'

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy