Isnin, 27 Disember 2010

[ gambar ] alat untuk mencegah daripada DIROGOL....wanita perlu baca..



Alat ni merupakan salah satu lagi inovasi untuk menangani kes rogol yang berleluasa di kalangan wanita. Bentuknya sama seperti kondom lelaki tetapi mempunyai fungsi yang sangat unik dan reka bentuk bergigi kat dalamnya .Ia unik sebab benda ia hanya dipakai oleh golongan wanita sebagai alat anti-rogol.Benda ni berfungsi dengan mencengkam batang zakar apabila si perogol telah memasukkan zakarnya kedalam kemaluan wanita....




16 ulasan:

sicomot-comel berkata...

wah,,nmpk mcm menarik..

tapi,,law ehem2 org tu dah dicengkam,,boleyh lepas atau terlekat je kat situ??????

Dayang_Amy berkata...

Pergh!!! pasti menjadi mimpi ngeri bg c perogol apabila tercengkam. Hohoh

IeDa berkata...

confirm org tu rogol lagi..

syira aka sepatu hijau berkata...

salam

jika ada alat dicipta untuk mengatasi sesuatu benda, maka TUhan ada sebab untuk menjadikan perkara itu terus berlaku :(

IeDa berkata...

eh, clap.. xrogol lagi..

Euriqqa Raffar berkata...

wohooo!!!!!
MEMANG CEDERA PARAH HABIS lar si perogol !!
tp , x menjejaskan selaput dara ke nk pakai menda ni?

abu muaz berkata...

nak buat apa lagi bila sudah tertebuk.

MAPPIAU berkata...

fadan muke perogol, kan dah kene cengkam anu tuh hihihihi, eh nanti boleh lepaskan ke yek hiks

dya adriza berkata...

da lama da nih.. baru kuar kan..

sekamar rindu berkata...

dya adriza,

lama pun ada yg tak tahu pun lagi...hehe

sekamar rindu berkata...

MAPPIAU,

hehehe..entah la boleh ke tak.

sekamar rindu berkata...

salam..abu muaz,

betul tu tuan..

sekamar rindu berkata...

Euriqqa Raffar,

yg dah tak de dara boleh guna alat ni kot

sekamar rindu berkata...

IeDa,

hehhehehe

sekamar rindu berkata...

Dayang_Amy,


senangperogol melekat tak leh nak lari..

sekamar rindu berkata...

sicomot-comel,

entah laaaa

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy