Isnin, 27 Disember 2010

[ gambar: ] Derma air mani di China..

Program ini dijalankan mengikut Polisi Kerajaan China..Ianya sah di segi undang-undang China


Gadis Jelita yang menguruskannya

CHINA: Bank sperma di Shanghai menawarkan perkhidmatan wanita yang jelita untuk menguruskan penghasilan air mani di bank tersebut. Oleh tu,ramailah lelaki berpusu-pusu untuk mendermakan air mani mereka kat sana. Syarat untuk menderma, seorang lelaki tu mestilah sihat dan tidak melakukan seks selama 4 hari sebelum hari pendermaan. Dari hari ke hari, bilangan penderma air mani meningkat secara mendadak dan mendapat sambutan yang memberangsangkan. Untuk cara menderma, lelaki tersebut akan dibaringkan diatas katil sebelum jururawat wanita membantu untuk merangsangkan si penderma supaya mengeluarkan air mani. Pendermaan ni memang berbaloi kerana si penderma akan dibayar dalam lingkungan RM90-100 untuk satu sesi pendermaan air mani.



p/s: air mani ini khas buat lelaki2 yang mandul dan nak dapatkan anak..

18 ulasan:

aliza berkata...

perhhh.derma pun dapat duit.

Si DauN CeRi berkata...

erk~ mcm ini pon ada ka??

nurayunni berkata...

haha..derma air mani pun ade ke??

sicomot-comel berkata...

patutla makin berpusu2 org nak derma..
derma dapat duit..~
pelik2..

mahirahnazlim berkata...

mak aihhh men derma2 plakk ahh.
ade jugekk =.='

CEPET berkata...

ade pulak mcm ni..pelik betull..

cemomoi berkata...

napa la dorang tak kabo time aku singgah kat shanghai itu ari

wida berkata...

macam2 lah..peliknya

sekamar rindu berkata...

wida,

memang pelik..hehe

sekamar rindu berkata...

cemomoi,

hehehhe...wah....:P

sekamar rindu berkata...

CEPET,

negara kafirun...biasa aaa

sekamar rindu berkata...

mahirahnazlim,


ada...

sekamar rindu berkata...

sicomot-comel,

ishh..yg kesempitan duit boleh ambik kesempatan..

sekamar rindu berkata...

nurayunni,

ada..:)

sekamar rindu berkata...

Si DauN CeRi,

ada...

sekamar rindu berkata...

aliza,

hehe ada..

MAPPIAU berkata...

hahahaha boleh pulak macam tuh, camne la dieorang tuh tahan time tengah teransang yek hihihi

dya adriza berkata...

euwww...

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy