Isnin, 27 Disember 2010

[Gambar] : gadis sanggup bogel demi seni...

jenis gadis yang tak tahu malu


posing cantik punya

gadis yang posing seksi abis


pelukis sedang melukis gambar gadis ini


Seni itu apa ya...? kat sekolah aku pun ajar Pendidikan Seni Tahun 3, 4, tak ada laa yang dok ajar bogel mcm ni...tapi pelik manusia-manusia ini...sanggup menjatuhkan maruah diri sendiri demi seni...?.. tak salah fanatik sangat dengan seni tapi biarlah berpada pada..jangan sampai berbogel di depan lelaki-lelaki mcm dalam gambar di atas ni..


sangat memalukan kaum wanita saja...... minta2 janganlah ada gadis Melayu yang terikut2 dengan "seni" yang gila ni...

memetik kata-kata makdara...TERdiva...dia ingin tahu apa perasaan org yang lukis tu...? saya tak boleh nak jawab soalan ini...


[makdara TERdiva ].

teringin gak nak tau ape perasaan org yg melukis tu eh???? :P

15 ulasan:

Amirah Yusof berkata...

begitu khusyuk dorang melukis

THE LEKAT LEKIT STORY berkata...

abis lukis.. apa seterusnya?? huhuhuhu.. sungguh bahaya

mia.lia berkata...

da lame da bnda ni..hehehe
model kt sane mmg kene gni kot
dkt next top model pn kene amek gmbr bogel

makdara TERdiva berkata...

teringin gak nak tau ape perasaan org yg melukis tu eh???? :P

MAPPIAU berkata...

ish ish yang tekun melukis gamba seni la sangat konon tuh lelaki la plak yek adoiii...ape nak jadilah sampai macam tu sekali :(

Cik Yana berkata...

mcm melayu je yg lukis tu.
ish2~

nazirulhazwan~ berkata...

nak join kelas lukisan tu.hehe

bidadari berkata...

salam SR...

ishh..ishh bukan main lgi diorang melukis yer tak berkedip mate!

tu pelukis Malaysia kite ke..?

InaSazlan berkata...

tpi sy lebih nk tahu,apa prasaan penulis en3 d ats ye..;p

FasiHaH SupiaN berkata...

uih....ada juga.......perlu ke sampai macam tu?haih...

::astonishing az:: berkata...

kat msia x da kot menda camni...

ღEimaneelღ berkata...

huhu.mengucap...mintak dijauhkan

sicomot-comel berkata...

takkanlah pelukis2 tu jenis xde prasaan?yg tak trangsang?
peliknye...~

cik ungu berkata...

da lame da bende cmni. ade satu area art mmg lukis bende live depan mata cmni. dan org bogel adalah salah satu objeknye. kat malaysia belum ada lagi kot. gambar2 kt entri ni mcm kat asia kan. jangan melarat smpai malaysia dah la.

Ahmad Zaki berkata...

kat Malaysia besar kemungkinan dah ada tapi tak meluas dan dirahsiakan. Artis2 terutamanya pelakonpun apa kurangnya dgn pakaian mereka, ketat, tak cukup kain.. berpelukan.. kalau diluar filem mungkinlah ada yang "berbulu" pandang, tapi dalam filem menteri dan jabatan agama buat diam je... dalam drama2 sekarang banyak yang berpeluk pelukan walaupun watak keluarga dlm drama / filem tapi hakikatnya masih haram untuk disentuh. Semata mata kerana seni lakonan, menteri dan jabatan agama biarkan saja..?

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy