Jumaat, 31 Disember 2010

[GAMBAR] GULA-GULA ZAKAR SANGAT DIGEMARI GADIS JEPUN...

gula-gula berbentuk.....tot...


wanita Jepun yang sangat suka gula-gula ni


eeeee..gediknya

Wanita jepun memang pelik-pelik... sekarang ni pula timbul fenomena ramai gadis-gadis jepun suka menghisap gula-gula berbentuk.....ishhh..nak sebut pun rasa segan....tengok sendiri laa


p/s: tak tahu la sama ada kat Malaysia ada tak gula-gula mcm ni...


22 ulasan:

Amirah Yusof berkata...

yewwww~

shahraily berkata...

hey ape la nak jadik dunia skarang ni..adeh

εïз mummyHaza εïз berkata...

heheheh.. kat Bali pulak ade lighter bentuk tuuu.. ade yg di buat dari ukiran kayu..

diamuslima berkata...

laki tgk pempuan hisap gula2 tu pun dah berahi semacam... btl x??? hehehe

ncuplalala berkata...

OMG ! mintaminta kat malaysia takde . geli !

khaifaiz berkata...

macam-macam.. malu aku jadinya

NUR AYNIE berkata...

ishhh...mmg plik2 tol la~~ aduhai....

Si DauN CeRi berkata...

erkkk..apa nihhh??? hahahaaaa mcm ni pun ada ka???

siti faridah harun (nama penuh tu) berkata...

kalau ader kat mlaysia, aku bakar je kedai tu,, eii ! x senonoh

Anisa Hang Tuah berkata...

erk
pelik.
gedik

menakutkan pun ade

azieazah berkata...

Kalu ada jual di negara kita, kita buat bantahan. Protes.

Negara luar tu memang pelik, dan adat budaya serta agama mereka tak sama macam kita...

fara ain berkata...

geli sgt aih

||aLeaSaRa|| berkata...

huhu jgnlah ada kt msia..kang kes sampai masuk parlimen pulak he3...

aNa d'sKoDenG berkata...

eerkkk..gelis wessss

Nurfatin Liyana berkata...

HAHA. ngok punye japang.

Baity berkata...

yewww..gelinya..if kt M'sia ada gula2 cenggini bleh haru jadinya.huuhhuu..(",)

Anne berkata...

kalau ada kat Malaysia, tak sanggup nak beli...

nurayunni berkata...

yekss..gelinye...

inipaencomot berkata...

jepun maju tapi tgkla perangai mcm haram
masa ni ar pentingnya pegangan agama
takdela membabibuta je.

tengkorakemas berkata...

pergh...tolongla jgn ada di Malaysia..banyak lagi gula2 sedap..baik makan kopiko je..

thanks follow..

Syazana Aziz berkata...

kat malaysia kalau buat macam ni, mau kena banned company tu. hahaha

Tanpa Nama berkata...

nampak sedap jeeeeeee....nk nk

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy