Sabtu, 25 Disember 2010

[gambar] Lelaki tulen sangat teringin ada buah dada..sanggup buat pembedahan..



















beliau seorang lelaki yang tulen..juga bukan seorang mak nyah..namun oleh kerana TERSANGAT mahu buah dada seperti wanita, tanpa segan silu membuat pembedahan plastik untuk mencapai cita-citanya... sekarang lelaki ini sangat berbangga dengan dirinya..

tabik spring pada lelaki ni...... lelaki2 di luar sana, adakah anda berani???......


ps.......sr hanya mampu mengeluh panjang bila melihat gambar ini..ada juga lelaki yg sanggup buat begini.. sanggup mengubah kejadian yang tuhan kurniakan...



sumber: klik sini

11 ulasan:

emieysandra berkata...

ya Allah..ade gk org yg camni

MAPPIAU berkata...

adoiii kite yang perempuan ni pun tengok seksaaa la haii..

ish ish ish sampai macam tu sekali hai la manusia.

Baity berkata...

hadoiii..sgt ngeri tgk pic2 tu..sanggup ek..ish..mcm2..(",)

NuR si CiKGu RiBeNa berkata...

aduh!

bersyukurlah dengan apa yang ada

jangan diubah

MSS berkata...

perangai punya orang...ak ad tetek pegi gym la wey..=D

nur intan hazirah berkata...

ONE WORD....
SAKITTTTTTTTTTTTTTTTT
HUHUHUHUHU

M I A J A M A L U D D I N berkata...

woooo.. seram!!

shahraily berkata...

ish2..apekah motif beliau ni agaknye? adeh..apa la nak jadi dunia ini..ermmm

wAnA berkata...

Eeee...
Ya Allah...
Tolong r..cam seksa sy tgk.

wANieYZ berkata...

giler seram..berani betul dia ni!!!

sicomot-comel berkata...

uwaaaaaaa...sakit!!!

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy