Isnin, 27 Disember 2010

[Gambar] wanita ditinggalkan suami bunuh diri dalam keadaan bogel

anggota bomba cuba menyelamatkan wanita ini


dia nekad terjun bunuh diri

sadis betul.....

jatuh dan maut serta merta..dan tercapai hajat dia untuk bunuh diri



akibat tekanan perasaan kerana ditinggalkan oleh suami, seorang wanita di China, terjun dari bangunan 10 tingkat dalam keadaan bogel...


aduh.....betapa senangnya cara menyelesaikan masalah................ada masalah sikit bunuh diri...



15 ulasan:

My Little Diary berkata...

bengong!!!

Baity berkata...

mesti depressed giler babeng pompuan ni..hadoiiii..mcm2..dunia2..(",)

~aSFaLiZa~ berkata...

biasa lah manusia kalau kecewa mmg itu je la rasa nak mati. tapi tu utk org yg tak de agama la

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ berkata...

huhuhu, dasat..
awat bogel nk bunuh diri, dpt ilham time nk mandi kot.. hisshhh, nauzubillah.. ;-/

IMANSHAH berkata...

salam

kalau hidup tidak dituntun oleh agama, inilah padahnya

wahida berkata...

suami dia lg suka la...dpt carik pompuan lain..ishhh la pompuan ni...x fikir habis2...

gadisBunga berkata...

dia igt dgn bunuh diri ni masalah selesai kot?

Ujang9897 berkata...

mak datuk ai...

aliesha kirana berkata...

bunuh dr satu hal..yg siap bogel tu ape kes? heheeh~

far_east berkata...

bunuh diri cara baru ker nie??

sicomot-comel berkata...

aik...
kalau ye pown nak suicide tu,,
tak boleyh ke pakai baju ??

pakai tudung skali ke..?kih kih kih..

Aqilah Nur berkata...

manusia akhir zaman mcm tu lahhh..

MAPPIAU berkata...

ishhh macam ni pun ade? hadoiii

bidadari berkata...

salam SR...

ape sebab wanita tu bunuh diri berbogel?
apakah selepas mencerminkan diri..dia merasakan yg body dia dah tak cantik kot...sebab tu suami dia tinggal kan..??

simpati dengan nasib wanita tersebut!

ANATI SOKI berkata...

eish2.. mcm2

kad raya adinda amy sensei

kad raya dari Kak Kunang-Kunang

kad hari guru dari Puan Ayu

kad adinda amy

kad adinda amy

award frpm CintaZulaikha

award frpm CintaZulaikha

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award buat sahabat2 saya..sudi-sudikanlah ambil..

award Ten Little Fingers

kad raya dari Cik Amy

cinta dan bola

cinta dan bola

kad raya from kak Miayah

award from cik amy

award dari blog LOVE

bcb

yy